Arkadaşım kafamı karıştıyor anlattıklarımdan sonra arkadaş derseniz tabi?

Arkadaşlar öncelikle merhaba 4 günlüğüne bir yere tatile gittim arkadaşımda orada yaşıyor 2 aydır arkadaşlığımız devam ediyor birbirimizin her şeyini biliyoruz hemen hemen onun yanında olmadığım zamanlar her zaman günaydın mesajları olsun halimi hatrimi hep sorar surekli konuşuruz , dedi buluşalım dedim olur gittim buluştuk sıkı sıkı sarıldı iki yanağımdan öptü sonra yemeğe goturdu beni 3 gün beraber gezdik dolaştık her yeri goturdu beni elimi cebime attırmadi resmen bütün hesabi o odedi sonra dusundum dedim misafirim normaldir yani sonra sahil kenarına gittik dedi biraz oturalım dedim tamam yanima oturdu dib dibeyiz elini omzuma attı sonra kafamı eliyle omzuna koydu dedim noluyoruz sonra dedim bozuntuya vermeyeyim yanağımı sıktı sonra bir kere optu diğer gun yine vakit geçirdik sonra biraz kendi kafamda düşündüm bence arkadaşlık böyle değil yani özellikle kız erkek arasındaki arkadaşlıklar ve bunu da surekli ikimiz dile getirdik onceden birbirimizi arkadaş olarak görüyoruz surekli birbirimize bunu tekrarliyoruz mesela ama yan yana gelince çok farklı bir çekim oluyor gibi yorumlarinizi dusuncelerinizi merak ediyorum teşekkür ederim şimdiden
Arkadaşım kafamı karıştıyor anlattıklarımdan sonra arkadaş derseniz tabi?
Cevapla