Yakın arkadaşınız ne yaparsa "eski arkadaşınız" olur?

bazi arkadaslarimdan yana muzdaribim. bir donem her gun konusup her gun bir arada olup simdi konusmamak bana cok zor geliyor, elbette artik büyüdük, bazılarımız calisiyor bazilarimiz sınavlara hazirlaniyor ama insan kötü gününde yanında olacagini bildigi insanlarla iyi günde de yan yana olmali bence. en azindan cabalamali. üzülüyorum. bazi arkadaslarimdan o kadar haberim yok ki cezaevinde bile olabilirler şu an. gerci sanmiyorum oyle olsa hemen beni ararlardi

Yakın arkadaşınız ne yaparsa eski arkadaşınız olur?
Yakın arkadaşınız ne yaparsa "eski arkadaşınız" olur?
Cevapla