Ailem mi yoksa ben mi fazla abartıyorum?

Merhabalar
Ailem ile para konusunda hep bir sıkıntı var ama asla onlara bunu dile getirmedim ayip olmasın diye ve yakınmadim şuana kadar. Babam hiçbir zaman umursamadı ihtiyacım var mi yok mu , para istesem yok diyip gecistirdi yıllardır ve verirse bile lafini yapar hep.
Ondan sonra istemedim zaten genelde annem yardimci oluyor. Babam bana hep birikim yaptığını söyler ve ben hiçbir şey demem. Kendim calisirim ara ara birkac bisiler alabilmek icin. üniversiteye geçicem bircok ihtiyaç var valiz vs. Konu burdan açıldı. Babam valiz alamayacağını temizlik yapip para kazanip almamı istedi. (Calismak gibi derdim uok sadece kiytirik bir valiz için ) tutamadim kendimi ağlamaya basladim bunca zamandir adam akilli bir destek olmadi okul ihtiyaclarim için bile desteği olmadı bir valizi bile çok gördü diye. Babamin gerçekten parası olmasa anlarim ama var biliyorum yani sadece bana yok kendimi fazlalikmis gibi hissediyorum hiçbir şeyi haketmiyormusum gibi belki size komik gelebilir ama yillardir böyle hep idare ettim sustum. ona kalsa aç kalip kalmamam umrumda değil sormaz yani :)
Ailem mi yoksa ben mi fazla abartıyorum?
Cevapla