Aile sorunları ( sizce ben abartıyor muyum )?

Eşimin ailesiyle hiç anlaşamıyorum ama ne zaman bir araya gelsek nefretle bakıyorlar bakışlarıyla alttan alta laf sokmalariyla beni üzmeye intikam almaya çalışıyorlar. Nedenini soracaksınız kukla olmadım diye. Eski yeni tartışması. Beni asla oldugum gibi kabul etmediler nefretle bakıyorlar gülüp eğlenerek nispet yapıyorlar ara sıra laf sokuyorlar. Ve ben görüşmek istemiyorum çok ağır geliyor bana eşim abartıyorsun bunlar normal şeyler diyor.

Sizce ben abartıyor muyum bunlar normal mi?

Aile sorunları ( sizce ben abartıyor muyum )?
Cevapla