Ailem aşırı baskıscı ve arkadaşlarım bana abarttığımı söylüyor?

Ben yaklaşık 1 aydır bir üniversite öğrencisinden matematik dersi alıyorum fakat sorun şu ki bana pek de katkısı olduğu söylenemez çünkü kız youtubeden bir hocanın notlarını çıkartıp aynı o hocanın tarzında anlatıyor tek farkı bu kız biraz özet gibi anlatıyor o kadar ayda 8 saat ders görüyorum ve 700 tl bu rakam çoğunuz için belki de düşük olabilir ama bizim maddiyatımıza göre yüksek ben de aileme bu durumu düzgünce anlatıp kursun bana pek verimliliğinin olmadığını internette de binlerce hoca olduğunu ve benim oradan dinleyince de anladığımı ayrıca o 700 tlye daha farklı ihtiyaçlarımı karşılayabileceğimi söyledim (kitaplar denemeler okuma kitapları vs) tabi babam hemen hayır bu evde son sözü ben söylerim ben alacaksın diyorsam alacaksın, senin dilin iyice uzamış, sen bana cevap mı veriyorsun, o kursu alacaksın yoksa hayatı sana zindan ederim dedi kursu benim iyiliğim için istemişlerdi anlıyorum ama bana yararı olmayan bir kurs için neden o kadar para ödeyelim ki? Bundan öncesinde de babam her şeyime karışırdı zaten siyasi görüşüm onunla aynı olmadığında bana sen bunları kimden öğreniyorsun o yabancı kitapları okumayacaksın artık diyip giydiğim bütün kıyafetlere karışıyor, bir zamanlar spor salonuna gitmek istemiştim ne işin var orada diyordu, markete gittiğim zaman peşime erkek kardeşimi gönderiyordu en son da bu kurs olayı oldu arkadaşım da boş ver abartıyorsun dedi sizce ben mi büyütüyorum?

Ailem aşırı baskıscı ve arkadaşlarım bana abarttığımı söylüyor?
Cevapla