arkadaşlar ve sağlıkçılar sizce radyoloji bölümü nasıl yani rötgen film çeken kişi maaşı falan iş durumu
Cevabın nedir?
Cevapla
biri beni mi çağırdı :)) güzeldir iyidir... bu bölüm için fen edeb. fakültesi matematik bölümünü bıraktım...
günde 7 saat çalışırsın (eskiden 5 di mahkeme kazanılırsa yine 5 olacak)
aldığım en düşük maaş 2300 en yüksek 2650 tuttuğun nöbete göre değişir
iş bulma imkanı çok yüksektir (şu an google a yaz her ilde en az 1 adet ilan vardır bugünün tarihiyle)
kısacası tr şartlarında çok iyi bir meslek, bazı riskleri var tabi hastanede çalışmanın onlara da dikkat edersen güzel meslektir...
merak ettiklerin varsa sorabilirsin...07 Yorumla- +1 yıl
abi sen bundan sonra ki burdak i adresimsin
- +1 yıl
merhabalarr düz liseden bu bölüme girilebilir mi peki bende kafama koydum seneye mühendisliği bırakıp bu bölümü yazacağım ama düz lise çıkışlıyım ihtimalim var mı acaba
- +1 yıl
bence olabilir ama diyaliz düşün derin ben bu bölümde okuyorum şimdi ama ben özel biraz zor derim çünkü sağlık meslek çıkışlıları alıyor bu bölüm
- +1 yıl
abim bn bu bölume gitmeyi dusunuyom tavsiye edion mu?
- +1 yıl
usta birde sene 2016 hala tavsiye edion mu?
2000liradan aşağı maaş almıyorlar var bir arkadaşım edirnede ama çok sağlıklı değil hani iyi düşün taşın derim. Ailen, çoluk çocuk olduğu zaman eve hep hastalık-radrasyon götüreceksin
11 Yorumla- +1 yıl
iyimiş kontrol cihazları varmış ayda 1 izinleri varmış
Hastane çokluğunu düşünürsek iyi meslek bence ,üstelik özel hastaneler burnu kanayana bile önce film çektirdiğini düşünürsek işsiz kalma olasılığın olmaz :)
01 Yorumla- +1 yıl
sağol madd
Aaaa :O uzun zaman olduu hosgeldiiin :))
Radyoloji iyi bir bölüm diye biliyorum arkadasimin ablasida o bölümü okuyordu01 Yorumla- +1 yıl
hoşbulduk pembe kalp dünya telaşı işte kazanımda bubölümü alt zemin traması yapıyorum daha kötü diyen çıkmadı bakalım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
3Cevap
+1 yılDiyarbakırda o bölüm mezunlarını yüksek bir maaşla çalıştırıorlar die duymuştum :)
02 Yorumla- +1 yıl
vayy ablam kardeşine moraler veriyor...
- +1 yıl
her zaman :)
+1 yılyılda 1 ay vucut radyasyondan arınsın dıye ızınlerı var daha erken emeklı oluyorsun. ama spermlerı etkılıyor hayırlı olsun
01 Yorumla- +1 yıl
kızz
nasıl iyi olmuş mu benim için
+1 yılKardeş tıp dallarında bir bölüm seçmek istiyorsan iyi edersin boşta bırakmazlar maaşıda iyidir. Ama biraz zordur. Katlanabilirim diyorsan sana kalmış bir şey.
04 Yorumla- +1 yıl
yani bunları bu bölüm için mi diyon abii
- +1 yıl
benim bildiklerim bunlar 2 yıllık da okusan yüksek puan alman lazım maaşları iyidir yardımcı olabildim mi?
- +1 yıl
tbi ki kardeş sağolll
- +1 yıl
dis protez ya da radyolaji bolumunu dusuniom hangisini tavsiye ediosunuz
Bir kariyerin yok ama Garanti bölüm.Arkadaşım bitrdigi gibi özel bir hastanede işe başladı.Maaş 1.750-2250 arası degişebilir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok sağlıksız olduğunu biliyorum röntgen ortamının. Radyasyon var çok fazla.
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar