Arkadaşlar 23 yaşındayım. Bu sene üniversiteye başlayacam. Büyük ihtimal eczacılık okuyacağım. Kendimden utanıyorum. Çok mu geç?

45 bin sıralama yaptım sayısaldan. Yemin ederim aptal değilim tembel hiç değilim.
Ailem yüzünden bu hale geldim. Annem rahatsiz biri hem fiziksel hem ruhsal zor dönemlerden geçtik.
Evde kala kala kendimi depresyona soktum. Annem vefat etti buna rağmen Bu yıl acayip ders çalıştım sagolsun bir öğretmen kitap aldı. Kazandim. Tercih de yaptım.
Üniversite ortamını bilmiyorum. Dışlanır mıyım?
Gençliğimi yaşayamadım. Çok üzülüyorum.🥲
Bana okul bitince 27-28 yasinda pörsüyeceksin eski halinden eser kalmayacak ee okumayıp ne yapacam ki kimsem yok
Arkadaşlar 23 yaşındayım. Bu sene üniversiteye başlayacam. Büyük ihtimal eczacılık okuyacağım. Kendimden utanıyorum. Çok mu geç?
Cevapla