23 yaşında üniversiteye hazırlanıyorum. Çok mu geç kalmışım?

Maddi sıkıntıdan dolayı üniversite sınavina hazırlanamadim. Bu sene hazırlanıp girmeyi istiyorum. Cok mu geç kalmışim?
23 yaşında üniversiteye hazırlanıyorum. Çok mu geç kalmışım?
Cevapla