AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
Baskı zaten her alanda insnanı yanlış yapmaya sürüklüyor maalesef
Küçük yerde yaşıyorsan
Etrafında işsiz çok insan vardır
Uğraşacak konu arıyorlar embsiller
Zamani gelmis ama o senin kararin kimse zorla evlenemez sen istersen evlenirsin
Sen haklısın diğer insanlara bakıyorumda bilinçsiz bir çevren varmış üzücü
Aşkım insanlar boş yapmayı seviyor evlensende boş boş eleştirirler başka konularda. O yüzden kimseyi sallama kendi mutluluğuna bak. Herkesin hayatı farklı kimi erken evlenir kimi geç. Her şeyin bi zamanı var ve zamanı geldiğinde seni bulacak zaten senin olan ❤️
Bu yaşına kadar Bunu sen hala kendin akıl edemedin mi ☺️☺️
Kafanıza ve kalbinize uyan biriyle birlikte olmanız çok önemli fakat burada dikkat etmeniz gereken dört dörtlük insanın olmadığı gerçegiyle yüzleşmek evet aşk ve mantık çok önemli doğru insanı elbetteki arayın ama üzümünde çöpü armutunda sapı var bunu unutmayın. Umarım hersey gönlünüzce olur
Hayır efendim istemeyen evlenmez doğru kişiye kadar bekler tıpkı benim gibi 😅
bence kendini kötü hissediyorsan hiç bu riske girme belki sevmicen yapamıcan bir kadın için evlilik aşırı zor bişey emzirmesi var uyutması var çocuğun kötü bişey çıkabilme riski var kendine vakit bile ayıramayabilirsin ben kadın olsam evlenmezdim
Hanımefendiler istedikleri yaşta evlenir istemezse hiç evlenmez. Beyefendiler sevildikleri zaman evlenirler. Herkesin kendi hayatıdır. Herkes birbirine saygı duymalıdır.
Dibine kadar haklısın aynı şeyleri yaşatıyor ailem sağolsun.
Evlilik istek ve kendini hazır hissetme işidir yaşa başa bakmaz doğru insan gelirse ve karşılıklı duygular varsa iki tarafta hazır hissettiğinde yuva kurulur...
Hiç kimse evlenmek zorunda değil, evlenmeden de hayat sürdürülebiliyor yani...
evlenme ileride çocuklarının eğitim evlilikleri senin için hayal olur
Ağızlarına lafı ağır bir şekilde tıka konuşacak hal bulamasınlar😂
Kendine uygun olanı bulmadan evlenmek zaten evlenmek değil zulümdür
hayir degilsin ne zaman hazir hissedersen o zaman evlenirsin
Bnde 29 yaşındayım ve bekarım doğru kişiyle olmak önemli
Ailene göre evlenmeden seks yapamayacağına göre, evet
Evlilik gibi bir amacın varsa genel olarak, uzatma derim.
Elinde mi peki böyle bişey? Saçma değil mi bu söylediğin? Zaten karşıma evlenilecek bir insan çıkmamış ki, evliliği düşünmemişim. Evlilik diye bir ilişkiye başlamak hiç samimi değil. Evlenmiş olmak için evlenirsin. Ama aşık olduğun bir insanla artık ayrı yaşamayı istemediğindeki aldığın evlilik kararı doğru insandır
Yarın hatırlat uzun uzun anlatayım olur mu? Şimdi ikna edici modu kapattım
Bende yarın modumda olmayacağım 🙋🏼♀️
Peki sen bilirsin
Çevrene aldırma bu hayat senin dilediğin gibi yaşa
Ay cidden ya. Sanki onlarla aynı evde kalıyorum. Bunaltıyorlar insanı durduk yere
Zihniyeti bozuk bi toplumuz, ota bka her şeye maydonoz oluruz.
Mutsuz olacağım bi evliliği neden yapayım.
İnsanlar çok tuhaf
Kesinlikle ya. Bana böyle diyen bir teyze vardı. Ha bire oğlunu övüyordu bana. Oğlu da küfürbaz ve çapkın. En sonunda neyi bekleyip duruyorsun? Kimse almayacak artık seni dediğinde, düzgün adam yetiştirmişsin de ben mi evlenmiyorum dedim. Teyze mor, yer yer kırmızı. Bunu yapanlar hak ediyorlar. Evlilik ve mutluluk onlarda bağdaşmıyor. Erkek eşittir katlanılması gereken para hesabı onlar için
Ağzına sağlık çok güzel söylemişsin, teyze de hak etmiş.
Ben sağlıklı bir gelecek ve güzel bir evlilik istiyorum.
Elalemin istediği ile değil kendi istediğim olsun istiyorum.
Ama bunu insanlara anlatamazsın.
Hiç aldırma
Hayat senin karar senin gönlüne göre birisi olsaydı durmaz evlenirdin tabıı kı katılıyorum insanların dengesiz sözlerini takma yoluna devam et bende öyle yapıyorum
Değil tabi ki kendi ekonomik ozgurlugun varken biriyle neden evleneceksin sevmediğin şekilde umarım karşına sevdiğin seveceğin biri en kısa zamanda çıkar 🙏
Bende senin 27 yaşındaki versiyonunum
Gerçi benim kısmetim de yok ama nasip diye bekliyorum bakalım
34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü zarif giyimli bir garı isen tanışalım 😝
Canım ülkemin zeka seviyesi burdan belli oluyor işte. Evlenmeyene evlen derler çocuğu olmayana hani çocuk derler olana hani ikincisi derler size ne arkadaş kendi hayatlariniza baksaniza
İnan bazı durumlarda sana sormadan seni nikahlayacak olmalarindansa, bırak do.. muzlar aciyarak baksin. Bazen böyle düşünmek lazım ve işine gücüne koylmak, takmamk lazım. Acı olabilir ama gerçek
Yo evde oturabilirsin, çalışabilirsin. İstediğini yapmakta özgürsün lakin yaş 40'a gelince 20lik kızların beklentileri nazları cilveleri anlamsız kalır
Kadınların erken evlenme nedeni sağlıklı üreme ve verim amaçlı
Öyle bir zorunluluk yok. Çevrendeki insanlar sadece zırvalar. Gerçekler böyle bir şey değil.
En doğrusunu yapıyorsun bence sonra daha hazin bir sonla ve çocuklu olarak ayrılmaktansa
Sen onlara bakma kendi doğrularına göre hareket et. Onlar cahil diye biz de cahil olamayız.
bu soruyu soran sen degilsen eger, bendeeee bir sey bilmiyorummm 😃😃😃😃😃
Hayır değilsin, bu senin hayatın.. baskıları sakın dinleme ne zaman hazır hissedersen o zaman evlenmelisin. 😎
He he onlar evlenmiste nolmuş küçük yaşta evlenenleri görüyoruz hepsi koca eline bakıyo yarısından cogunun durumu yok hayatlarını yaşamıyorlar tek aktiviteleri bulaşık yıkamak ev süpürmek cocuklarından kendilerine zaman bulamıyolar
herkesin kendi tercihi evlenmek zorunda değilsin hiçkimseye kulak asma hayatını istediğin gibi yaşa 🙌
Bence bu zamana kadar sevdiğin kişiyi bulman gerekirdi her zaman bekleme biraz sen çabalasan bulurdun her şey ayağına grlmiycek hayatta
Kimse açken aç mısın diye sormaya Allen insanların sözüyle hareket etmek tabiki mantıksız olur. Siz kalbinizin sesini dinleyin.
Herzaman söylüyorum ve söyliyecegim. Evlenmeyin hayatinizi yasayin
Bu devirde evlilikler peki sağlıklı olmuyor. Tamamen emin olmadan asla evlenme
Onlara ne ya sanki sana onlar bakacak ger*zekalılar.
Gonlun ve mantığın istemedikçe asla evlenme diyorum
Ayni şeyi bende yaşiyorum insanın gönlüde hoş olsun iyi hayirlı biriyledir olsun ister ikisini denk getirmek zor geç olan hersey hayirlidir sonu selamet bence
Abla sen doğru olanı yapıyorsun millet 40ında doğruyor canını sıkma
yaşın gelmiş evlen diyorlar aslında doğru ama sen takma boş ver
Sevdiğin sevildiğin biri olmadığı sürece hayatında evlenmenin bir güzelliği olmaz
değilsin hayatını yaşa dogru olan illaki seni bulut
Değilsin kanka bende 29m ne evlencem daha çocuk hissediyorum
Sen biraz da öyle gözüküyorsun yaşını göstermiyorsun jsjsjsjs
Hahaha max kaç gosterıyorum
22 jajsjwjaja
Evlilikte bir zorunluluk yok ama sen kaç yaşında evlilik bekliyorsun
29 çok genç bir yaş. Hazır hissetmeden, idealini bulmadan asla. Ömür gececek koca ömür.
Evlenmek zorunda değilsin elbet
Benim merak ettiğim
Kiriterin ne
Yooo. bu toplumsal bir tabu ve mahalle baskısıdır
Değilsin tabiki
Menepoza kadar yolun var
Marifet evlenebilmek değil aşık olabilmek
Öyle bir mecburiyetiniz yok
Bence 1 sene daha bekle böyle bir derdin kalmaz ☺️
Evet evlenmek zorundasin bizimde kismetimiz kapaniyor 😄😄
Sorunun cevabını sen biliyorsun zaten..
Ömürlük olması en güzeli olur haklısın
Hayır tabiki de hatta hiç evlenme
Aynı şeyleri yaşıyoruz 🫶🏻