Şaka demi😅😂. Vallah gercekdense ozaman onu bir Psikoloğa götür. Erkek cocuk yok diye intihar mi edilir. Bence sende cok kirilmişsindir. Ama bence yalan söylüyor Annen. Başka bir şey var. Intihar etmezi
Iyi halt etmiş. Bu büyüklerinde genelikleri hic bitmiyor. Sacma sapan genelikler cikariyor. Noluyor erkek cocuk doğumuyunca. Ceheneme mi giriyorsun. Ne yariyor erkek cocuğu bana bi söylesin benim azimdan neler cikar neler. Annene cok acidim. Sanada acidim. Annanen hala yaşiyormu veya hala söylüyormu.
Benimde piskoljim bozuldu sanıyor ki erkek çocuk ona bakicak sırtında taşıyacak kusra bakmasın ama herkes kendi ailesini kuruyur ailesine geri dönüp bakmıyor birlikte yaşamıyorlar 4 dayım var hiç bir neneme bakmadı
Benim mesala büyüklere saygim sonsuz. Ama böyle şeyler duyduğumda bende antenler fittiriyor. Mesala benim Annaneminde genellikeri var. Isterki Torunlarin hepsi ayni köyden evlensin. Cünkü kendi köydekilerin hepsi iyidir. Başka köydekiler kötüdür. Ileri zamanda sonra torunlar köye gelmez. Gelinin veya Damadin köyüne gider diye. Ben bu konuda maalesef biraz agresifim. Yani sacma buluyorum ve hic böyle şeyler sevmem. Hic kimse ayni köyden evlenmek zorunda değil. Ablami kuzenimle evlendirmek istediler ablam sonra daha da köye gitmedi. Bende köye gitmedim ben ise başka nedenlerim vardi. Canim sıkılıyordu köyde. Öylece 5 sene köye gitmedim. Bu sene Annanemi ilk kez gördüm ve sonra bu konuda baya sakin davrandi. Sadice tavsiye verdi. Korktu galiba birdaha gelmem diye. Haklida birdaha gelmesdim. Yani demem istediğim şuki. Biz bunlarin genelklerine gelmek zorunda değilsin. Anliyorum onlarda eskilerden gördüğünü bize gösteriyor ama şimdiki zaman değişdi. Biz onlara ayak uydurmak zorunda değiliz.
Off yaşiyorsa cok berbat. Özür dilerim böyle dediğim için. Annene daha cok üzüldüm. Tabiki normal seninde psikolojin bozulmasi. Kiyamam ya. Üzüldüm gercekden. Sinir krizi geciriyorum büyüklerden böyle şeyler duyunca. Işte değer bilmiyorlar. Neyapacaksin biliyonmu. Hic bir şey daha yapmicaksim. Ben olsam varya ne yüzüne nede suratina bakardim. Asla ve asla birdaha da yanina gitmiceksin. Ne yaparsa yapsin. Anneni Annanneden uzaklaştirmaya cabalayin veya ağazini açacaksin. Ben olsam öyle yapardim. Bağarirdim ne yalan söyliyim. Onu birşekilde korkuturdum. Annanem bile olsa.
Cok üzüldüm senin adina. Sevilmemek cok kötü bir şey. Annende neyapsin. Kötü duygularini senden cikarmiş. Sana suc atmiş. Ama sende cok alinmişsin. Ikinizede acidim. Bak sakin ne sen kendine zarar ver nede Annenin kendisine zarar vermesine izin vermeyin. Annene biraz dikkat edin o herhan kendine zarar verebilir. Ama senide kötü etkiliyor bu durum. Sen nasilsin. Hala üzülüyormusun sevilmediğine
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Annen niye intihar etmek istiyorki. Cünkü bir neden olmazsi lazim
Erkek çocuğu yok diye
Şaka demi😅😂. Vallah gercekdense ozaman onu bir Psikoloğa götür. Erkek cocuk yok diye intihar mi edilir. Bence sende cok kirilmişsindir. Ama bence yalan söylüyor Annen. Başka bir şey var. Intihar etmezi
Çok kez intihar kalkıştı babam şu an onu yanında onu sakinlestirdi
Anannem onlar Kürt onlarda erkek çocuğu çok önemli sürekli anneme kötü şeyler söylemisler yılar boyunca
Iyi halt etmiş. Bu büyüklerinde genelikleri hic bitmiyor. Sacma sapan genelikler cikariyor. Noluyor erkek cocuk doğumuyunca. Ceheneme mi giriyorsun. Ne yariyor erkek cocuğu bana bi söylesin benim azimdan neler cikar neler. Annene cok acidim. Sanada acidim. Annanen hala yaşiyormu veya hala söylüyormu.
Yaşıyor
Benimde piskoljim bozuldu sanıyor ki erkek çocuk ona bakicak sırtında taşıyacak kusra bakmasın ama herkes kendi ailesini kuruyur ailesine geri dönüp bakmıyor birlikte yaşamıyorlar 4 dayım var hiç bir neneme bakmadı
Benim mesala büyüklere saygim sonsuz. Ama böyle şeyler duyduğumda bende antenler fittiriyor. Mesala benim Annaneminde genellikeri var. Isterki Torunlarin hepsi ayni köyden evlensin. Cünkü kendi köydekilerin hepsi iyidir. Başka köydekiler kötüdür. Ileri zamanda sonra torunlar köye gelmez. Gelinin veya Damadin köyüne gider diye. Ben bu konuda maalesef biraz agresifim. Yani sacma buluyorum ve hic böyle şeyler sevmem. Hic kimse ayni köyden evlenmek zorunda değil. Ablami kuzenimle evlendirmek istediler ablam sonra daha da köye gitmedi. Bende köye gitmedim ben ise başka nedenlerim vardi. Canim sıkılıyordu köyde. Öylece 5 sene köye gitmedim. Bu sene Annanemi ilk kez gördüm ve sonra bu konuda baya sakin davrandi. Sadice tavsiye verdi. Korktu galiba birdaha gelmem diye. Haklida birdaha gelmesdim. Yani demem istediğim şuki. Biz bunlarin genelklerine gelmek zorunda değilsin. Anliyorum onlarda eskilerden gördüğünü bize gösteriyor ama şimdiki zaman değişdi. Biz onlara ayak uydurmak zorunda değiliz.
Off yaşiyorsa cok berbat. Özür dilerim böyle dediğim için. Annene daha cok üzüldüm. Tabiki normal seninde psikolojin bozulmasi. Kiyamam ya. Üzüldüm gercekden. Sinir krizi geciriyorum büyüklerden böyle şeyler duyunca. Işte değer bilmiyorlar. Neyapacaksin biliyonmu. Hic bir şey daha yapmicaksim. Ben olsam varya ne yüzüne nede suratina bakardim. Asla ve asla birdaha da yanina gitmiceksin. Ne yaparsa yapsin. Anneni Annanneden uzaklaştirmaya cabalayin veya ağazini açacaksin. Ben olsam öyle yapardim. Bağarirdim ne yalan söyliyim. Onu birşekilde korkuturdum. Annanem bile olsa.
Bende artık bıktım bende çocuken annem yüzünden intihar etmeye kalmıştım çünkü sırf erkek değilim diye bu tanta saçma sapan şeyler
Cok üzüldüm senin adina. Sevilmemek cok kötü bir şey. Annende neyapsin. Kötü duygularini senden cikarmiş. Sana suc atmiş. Ama sende cok alinmişsin. Ikinizede acidim. Bak sakin ne sen kendine zarar ver nede Annenin kendisine zarar vermesine izin vermeyin. Annene biraz dikkat edin o herhan kendine zarar verebilir. Ama senide kötü etkiliyor bu durum. Sen nasilsin. Hala üzülüyormusun sevilmediğine
Evet teşekkürler yorumun için
o nasıl bir anne ya