Gizli Üye(45 üstü)+1 yılannen ilkel güdüleri ile davranıyor. bunu kontrol edememesinin nedeni içgüdüsel. senin genç kız olman onun için sorun. rakip gibi görüyor. Froyd amcam bu durumu elektra kompleksi olarak açıklıyor. bence durumu bu şekliyle de analiz edip, idare edilebilir bir düşünceye ve şekle getirebilirsin.
36 Yorumla
Soran+1 yılNasıl bir rakip olabilirim annemle
Cevap sahibi+1 yılbilinç altı. psikologlar bilirler.
Soran+1 yılHaklısın bence olabilir. İç güdüsü böyle olabilir. Erkeklere de genelde babaları böyle davranır. Ona karşı nasıl davranmamı önerirsin
Cevap sahibi+1 yılbu konuda bir deneyimim yok. ama kendi işine bakıp etrafın ilgisini cekmemeye calış. tepki vermemeye calış. süreci kontrollü sürdürmeye çalış. ufak sevgi gösteriside işe yarar belki. zamanla nelerin işe yaradığını kendin bulursun. biraz da okuyabilirsin bu konular da.
Soran+1 yılSaol yardım etmeye çalıştığın için
Cevap sahibi+1 yılbol şans.
En İyi Cevaplar
Boşver sen çalışmaya devam et hayatında aileni birinci plana koyma. Psikiyatriye git ek olarak terapist'e de gidebilirsin aklın zihnin temizlenir ama öteki türlü dediğim gibi bu durumu çok fazla kafana takarak kendine eziyet etmeni asla tavsiye etmem. Sen yeterince kendine bak derslerine çalış hedeflerini ideallerini gerçekleştir ki insanların sana karşı saygısı artsın :)
36 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim ne güzel bir yorum 😊😊
Soran+1 yılUmarım bigün aile sevgisini kendi hayatlarımızda kendimiz kurarız
- +1 yıl
Psikologa gercek hastalar gitmez hicbir zaman gitmesi gereken onu hasta edenler mesela bu kizin anne ve babasi psikologa gitmesi gerekiyor
Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. şu an tek çıkar yolun Kpss gözüküyor. O zaman kafama bir şey girmiyor yok daha da zorla kendini zorla sok kafana bir şeyleri. Kendi ayaklarının üzerinde durana kadar yardırmak zorundasın.
12 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın saol 😊😊
+1 yılkusura bakma ailen manyak kpss çalışıyorsan üni mezunusundur bir 24 varsındır neden hala aile evindesin ki bir şekilde kaç
26 Yorumla
Soran+1 yıl23 yaşındayım giderim gitmesine de ailemin evi dururken başka eve hiç bir neden olmadan gidersem çevre etraf beni şey ilan ederler. Ne kadar masum olsamda kafaları böyle çalışır.
- +1 yıl
çevreyi dinlersen hayatın biter. sikmişim çevreyi ağzı olan konuşuyor. eğer gene cesaretin yoksa o evden evlenerek çıkmaktan başka çaren olmaz ve hayatını asla yaşayamazsın evlenince de. birilerini dinleme ve git ne derlerse desinler. kendi yapamadıklarını yapanlara laf eder en ahlaksızlığı kenar köşede yapar müslümanız diye geçinir ve asla utanmazlar.
Soran+1 yıl@Berfincey ne dedin anlamadım
Soran+1 yıl@Berfincey Çocuk gibi olmakla alakası yok sen ailesi tarafından öldürülen ya da iftira atılan insanları duydun mu hayatta. Benim çevrem böyle insanlara yakın. Ve ben arkamdan kötü şeyler söylenmesini gururuma yediremem ben namusuma düşkün bir insanım.
- +1 yıl
Kendi evine geçmek namusuzluk mu kaç yaşına gelmissim halen elalem ne der diyorsun... canım benim çevremde cahil yobaz insanlarla dolu ama uniye geçince hem calisip hem okuyuo hemde ayrı eve gececgim kimin ne dediği zerre skmde degil ha buna namussuzluk diyen biri varsa gelip karşıma geçip söylesin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
+1 yılAilende davranis bozuklugu var bu durum seni fazlasiyla etkiliyor intihar etmeyi aklindan bile gecirme hayat okul ev ve isten ibaret degildir. Senin tek yapman gereken mucadele verip basarili olmak. Ailenin psikolojisi hic iyi degil zor bor durum insan evladini bu kadar rencide edemez.
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok zor umarım daha kolay olur bundan sonra hayatım. Daha güçlü hissederim atanıp uzaklaşırım giderim uzaklara
Bu düşüncelere genelde orta numaralar sergiliyo siz kaç kardeşsiniz bilmiyorum canım ama genelde kardeşleri arasında orta sırada olan çocuklar arada kaynıyo sevgi ilgi şevkat açısından ama bu tarz çocuklar kendi kendini yetiştirdiği için diger kardeşlere göre bir sıfır öndedir sana tavsiyem annenle inatlaşma büyük ihtimal yılların verdiği birikim sıkıntılar dolmuştur ve sana patlıyodur digerlerene diş geçmediği için ya da sen çabuk affeden bir yapın vardır ondan olabilir
10 Yorumla
+1 yılBelki annenin de psikolojik olarak sizlere anlatmadığı ya da kendinin de bilmediği bir sorunu var olamaz mıVeya bunun teshisini sen koy en çok hangi durumlarda sana müdahale ediyor bunu çözersen problemin ne olduğunu da çözersin
14 Yorumla
Soran+1 yılHergün sürekli böyle. Çok düşündüm bende acaba neden böyle yapıyor bir sorunu mu var. bir sorunu varsa bile diğer evlatlarına değilde neden sürekli bana odaklı hani herkese eşit böyle davransa anlarım. Ama onlara daha farklı. Onlara da bana yaptıklarını yapıyor bazen ama çok çok daha hafif şekilde. O yüzden ben bu kadar üzülüyorum etkiliyor beni. Ne gibi sorunu olabilir sizin fikriniz var mı
- +1 yıl
Normalde annen asabi birimi gün içerisinde nasıl gözlemlerin nedir
Bir de şu olabilir baban ile ilgili bir problemi vardır çözemedikleri ama bunu size anlatmıyor dur tavır olarak size yansıtıyor olabilir
Ayrıca her annenin evlatları arasında diğerlerine göre daha baskın davrandığı bir evladı vardır mutlaka çünkü anneye göre o evlat diğerlerine göre daha özgüveni yüksektir ya da tam tersi tehlikeye en açık evlat odur
Sahiplenme ve koruma içgüdüsü fazla
Yani birçok sebep olabilir ama bunun hangisi olduğunu net olarak çözebilmek için sizin ne gözlemlediğiniz çok önemli
Soran+1 yılBabamla hiç bir sorunu yok hatta hiç kavga etmezler bile. Sadece biraz çok sosyalleşeceği çevresi yok hep evde çalışma hayatı yok dışarda. ama bunun dışında çok iyi ilişkisi olduğu anne babası 3 tane kardeşi var onlarla konuşur gider gelir bizde gidip geliriz. Aynı zamanda aile binasındayız yalnız olduğunu da düşünmüyorum. Onun bir sorununu göremiyorum bence işi gücü yok kafası bana acı çektirmeye çalışıyor.
- +1 yıl
Yapabileceğin en güzel şey bu durumda anneni kenara çek konuş bir anne evladını neden sevmez ki anne de. Beni neden sevmiyorsun de ya da bana karşı neden bu kadar hırçınsın de sen bu soruyu sormaya başladığında annen kabullenmeyecektir ama kabullenip kabullenmesi önemli değil yapmış olduğun bu konuşma annenin sana karşı yaklaşımını daha düzgün bir hale getirmeye yetecektir
+1 yılMaalesef, ve hatta ne yazık ki; insan, ailesini seçemiyor... Senin gibi birçok insan var... Sınavına iyice çalış... Evden kurtulmak için de, asla ve asla karşına çıkan ilk erkek ile evlenmeye kalkma... Yağmurdan kaçarken, doluya tutulabilirsin...
32 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısın biliyorum saol
- +1 yıl
Sende saol... Söylediklerimi unutma... Herşey gönlünce olsun...
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim annem de aynı şekildeydi üniversite sınavına hazırlanırken beni her gün ağlatırdı sen asla bir yeri kazanamazsın vs ile mezuniyet günü dahi ağlattı defalarca makyajımı silip yapmıştım ama her şeye rağmen pes etmedim çalıştım tıp okuyorum şimdi mezun olmak üzereyim hayat senin hayatın geleceğini kurtarmak senin elinde
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Tarih obası isimli kanalda toksit ebeveynler ismli bir video var o videoyu annene izlet belki kafasına dank eder birşeyler
12 Yorumla
Soran+1 yılBen izliycem ama ona bir etkisi olur mu bilmiyorum
Sağlam bir kariyer yap ve sağlam bir eş bulup sikiyotoviey de git
13 Yorumla
Soran+1 yılTamam öyle yaparım sikoyotoviey ne demek
Soran+1 yıl😅😅
Maddi özgürlüğü kazanıp yoluna bakmak en mantıklısı.
12 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
Hiç anneni çekip kenara konuştun mu? Belki de kadın da artık bıkmıştır, bir yerden patlak vermiştir bir onunla konuşmanı neden böyle davrandığını sormalısın.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnneler bazen kızlarına karşı öyle oluyor ben de henüz çözebilmiş değilim. Doğurmasınlar o zaman. Düşmanlık anneden başlıyo sanki
22 Yorumla- +1 yıl
ya da yetiştirmeyi bilmiyorlar onlarca yetiştiriyorlar ama deyil konuşmak. lazim
Soran+1 yılHaklısın doğurmayı biliyorlar ama büyütmeyi bilmiyorlar
+1 yılannen seni mi kiskanacak senin gibi boyle düsünen bir hayırsız evladı
114 Yorumla
Soran+1 yılUmarım kıskanmıyordur da anne duyguları vardır bunu ben daha çok isterdim
Soran+1 yılAnne sevgisine ne kadar ihtiyacım olduğunu bilemezsin
- +1 yıl
peki vermiyor mu sevgiyi?
Soran+1 yılVermiyor onun yerine nerden açığını bulsam diye gözlemliyor. bol bol bağırıyor. İnşallah ölürsün diyor. Bol bol iş yaptırıyor aşağılıyor.
- +1 yıl
ah ah keske benim annem olsa bana da oyle yapsa! varken değerini bil !
Soran+1 yılbir insan hayatın boyunca sana hep derin zararlar verdiyse onun varlığını değil yokluğunu istersin. Bunu yaşamadan bilemezsin sürekli buna maruz kalmadan bilemezsin. Kimsenin acısı küçümsenecek kadar küçük değildir.
- +1 yıl
baban olacak sahis ne yapıyor?
Soran+1 yılAnnemle arasını açmak istemiyor. Onunda karakterinin annemden farkı yok. İki ses çıkartıyor sonra susuyor
- +1 yıl
hastane sana yakın mı?
Soran+1 yılNeden 😂😂😂
Soran+1 yılBu arada anne sevgisi eksikliğini kapatacak birini sende bulursun hayatında umarım
- +1 yıl
spasdıkım
Soran+1 yılAnlamadım
- +1 yıl
kürtçede tesekur ederim demek
+1 yılSanki benim annemi anlatmışsın, benim ki de öyle bıktım usandım bende katlamak zorundayız evlenene kadar
13 Yorumla- +1 yıl
Õz annenmi
- +1 yıl
@ANTI_deodoran Malesef, üvey olsa koymaz ki
- +1 yıl
Himm cok üzücü ya bir kasti deyildir bence oturun tatli dilken bir konuşun
Hayallerinin peşinden koş engeller bir hayli büyük ama emin ol sonunda buna değecek
14 Yorumla
Soran+1 yılUmarım değer
Soran+1 yılDeğecek inanıyorum bundan sonra daha güzel olacak hislerim çıkar. Tek önemli olan doğru karakteri tam bir insanı hayatıma sokmam. Artık nolmal bir hayatım olacak biliyorum
+1 yılUni kazan bir şekilde nerde neresi hangi uni olursa olsun bn. yanindayim. maddi manevi sapık falan değilim. Yanlış snlama bnimde ablam. kardesim var
22 Yorumla
Soran+1 yılBen üniversteyi bitirdim çoktan
- +1 yıl
Bölüm. Ne nerde oturuyon
+1 yılanneler bazen kızlarını kıskanıyor gibi geliyor, bu sorun olabilir annenizde.
11 Yorumla
Soran+1 yılBanada öyle geliyor ama onun sevgisinin boşluğu çok yüksek içimde
+1 yılBaşarılar diliyorum sana umarım her şey yoluna girer. Mutluluk seni bulsun 🙅🏽♀️
10 YorumlaSessiz kalmayı dene ve arkadaş çevrene yoğunlaş bence 🌈
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılturkiyedeki cocuk egitiminin yanlisligi iste!!! cocugu ezerek mi egitmeye calisiyor anlamadim!! yaziklar olsun
20 Yorumla
+1 yılmaalesef ebeveyinlerin çoğu o şekil onLarda öyle büyütükleri için onlarda çocuklarini bu şekil büyütüyorlar.
10 YorumlaVur masaya yumruğu deki böyle böyle istemiyorsanız salın beni gideyim de.
10 YorumlaBende ailemle çok sık sık tartışan biriyim ama hiç annemin beni kıskandığını falan düşünmedim. Hatta her tartışmamızda mutlaka vücudumda bir yerimde yara bere kalıyor şiddetli oluyor genelde az çok anlayabiliyorum seni :/
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAaa resmen kendimi gördüm birebir aynı bende kpss çalışıyorum
10 YorumlaBence anneler evlatlarına kıyamaz sen iyi davranmayı dene kendini sevdir😉
10 Yorumla
+1 yılBence bunu denemişsindir ama yine de yazacağım. Karşına alıp kırmadan incitmeden konuşmayı dene.
10 YorumlaOna düşman kesilme sakin.. otur bigün duzgunce arkdasca konuş onla.. Intihar evlilik kaçma vs sakin ama sakın. .
20 Yorumla
+1 yılDayıcım o evden gitmelisin ya da diğer aile üyeleriyle konuşmalısın.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.
+1 yılBence evlenmelisin. Başka kurtuluş yolu yok.
16 Yorumla
Soran+1 yılDoğru insanı bulmadan evlenemem bide ordan acı çekmek istemiyorum artık mutlu bir hayatım olsun istiyorum
- +1 yıl
Türkiye'de mutlu bir hayatı olan insan sayısı maalesef giderek azalıyor.
Soran+1 yılNeden olmasın ki benim gibi duygusu karakteri olan bir tane daha insan bulursam mutlu olmamız için bir engel yok. Bunun yanında hayatın zorlukları her zaman var herkes için var
Soran+1 yıl@Berfincey 😊😊👍👍
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynı durumdayım hep kavga çıkarıyor küfürlerinin hesabı yok iğrenç bir insan umarım kurtuluruz
10 YorumlaDostum çok mu yaramazdin?
Yoksa Annenin güvenini sarsacak bir mi yaptın10 YorumlaEvlatlıksın kanka sen.. : D
11 Yorumla
Soran+1 yılBazen diyorum keşke hiç ailem olmasaydı bari hayalimde güzel bir aileyle yaşardım. Ama evlatlık olmam imkansız çünkü başka çocuklarıda var beni neden evlatlık alsınlar
+1 yılannenin aşşağılk kompleksi var
11 Yorumla
Soran+1 yılOna nasıl davranmam lazım
Annesine elinden geldiğince sabırlı ol... Annene karşı müşfik ol her şeye rağmen ☺️
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYanlış anlıyorsundur knk baban çok mu iyi yani Annaler asla kötü davranmaz
10 YorumlaSürekli ezip aşağılaması sende ne gibi etkiler yarattı
01 Yorumla
Soran+1 yılKafam karışıyor değersiz hissediyorum enerjim gidiyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılÜvey misin yoksa ya da istenmeyen bir çocuk mu
11 Yorumla
Soran+1 yılÜvey değilim
Gizli Üye(25-29)+1 yılYemin ederim aynı durumdayım seninle
25 Yorumla
Soran+1 yılYalnız olmadığımı bilmekte güzel
Cevap sahibi+1 yılİntihar etmeyi düşünüyordum az önce ama yapamıyorum
Soran+1 yılBende çok düşündüm ama yapamıyorum sende intihar etme bir hiç uğruna o kadar duygusuz boş insanlar ki. Ben düşünüyorum benim canım onlardan daha önemli
Cevap sahibi+1 yılEvden gidene kadar bunları nasıl çekeceğim bilmiyorum
Soran+1 yılBende hiç bilmiyorum😪
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılYaş kaç ona göre tavsiye verelim
12 Yorumla
Soran+1 yıl23
- +1 yıl
Önce ise girip kendi maddi özgürlüğünü kazan sonra bir arkadaşınla ayrı eve çık ha ona izin vermiyolarsa evlilik alternatif bir seçenek
Ebeveyn olana kadar böyle düşünmen çok doğal
16 Yorumla
Soran+1 yılAnneme benzememek için elimden geleni yaparım. Bu arada her ebeveyn aynı değil
Soran+1 yılŞu genellemeleriniz yok mu? Öz çocuğuna tecavüz eden ebeveyinde mi elinden geleni yapıyor Allah aşkına en kötü şeyi söyledim şu an ama artık şu insanların kafasındaki tek düzeliği anlamıyorum. Artık şu her ebeveyin kutsal hiç kötülük yapmaz edebiyatını bırakın. Ebeveyinleri sürekli destekleyip durmayı bıraksın şu millet. Burda zayıf olan çocuklar. Çocuklar ebeveyinlerine eziyet edemezler çünkü zayıf durumdalar ama ebeveyinler çok güzel eziyet ediyor. Saygı duymasınlar ebeveyinlerine demiyorum ama biraz millet beynini açsın o farklı bu farklı.
Soran+1 yılSenin beynin açık değilde şu yorumu anlamadıysan o zaman kapalı kutu bir beyinle yaşamaya devam et. Ebeveyinlerde çocuklarına eziyet edip zarar veriyor diyorum.
Neden böyle davranıyor ki
11 Yorumla
Soran+1 yılBende hep düşünüyorum bir türlü bulamıyorum çok uğraştım davranışlarımı yüz kere değiştirdim bende mi sorun var diye ama bir çözüm bulamadım
Kpss kesin kazan o halde
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 379 cevap paylaştı.
+1 yılErgenlik döneminde bu tür sıkıntılar yaşanabilir.
10 Yorumla
+1 yılAllah yardımcın olsun 🙏
11 Yorumla
Soran+1 yılSaol
+1 yılAllah yardımcın Olsun
16 Yorumla- +1 yıl
Kendi ayaklarının üzerinde durmaya bak pes etme ALLAH büyük zalimun zulmu yerde kalmaz bende kötü şeyler yaşadım aile tarafından değil ama bu yaşımda dershaneye gidiyorum üniversite okumak için yaşım 21. Pes etme
Soran+1 yılTeşekkür ederim. çok çabalıyorum canım acıya acıya tahammülüm kalmadı ama gençliğimi böyle benden alıyor ona canım sıkılıyor
- +1 yıl
Rica ederim benimde cocuklugumu gencligimi çaldilar gezmedim tozmadim hic hep çalıştım Şu an üniversite okuycam nerden nereye pes etme sakın kimseyede inanma
Soran+1 yılUmarım seninde hayallerin hep istediğin gibi olur. Kimseye inanma derken bir karşı cinse mi
- +1 yıl
Aynen bu zamanda sevgiye çok ihtiyacin olur kandıran cok olur dikkat et
Gizli Üye(25-29)+1 yılÜff tamam gel evlenek
17 Yorumla
Soran+1 yıl😁😁😁
Cevap sahibi+1 yılGülme seni kendime es olarak aldim 😂
Soran+1 yılAlmadın her gel evlenelim diyenle evlenemem malesef
Soran+1 yılMal demek ne demek ya biraz terbiyeli ol.
Cevap sahibi+1 yılPüfff 😂😂
Soran+1 yılİyi ki evlenmemişim seninle şimdiden böyle davranan insandan ne beklenir😏erkek dediğin kibar olmalı🙄
Cevap sahibi+1 yılBosadim ben seni 😂
Sende ona zehir et 🔥🔥
10 Yorumla
+1 yılHimm ilk cocukmusun
14 Yorumla- +1 yıl
Huzursuz oldunmu ders calişsansa kafana bisey girmez dayilarin yok mu konus
Soran+1 yılİlk çocuk değilim ortadayım
- +1 yıl
Himm ya bence konuşun konusmadikca suclu durumdasiniz
Soran+1 yılKonuşuyorum ama anlamak istemeyene bişey anlatamıyorsun
Narsist bir anne
10 Yorumla
+1 yılSenin de imtihanın annen demek
10 YorumlaOldurebilirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvden kac
12 Yorumla
Soran+1 yılEvden kaçınca nereye kaçıcam güvenli biyer var mı yok? Evden gidicem zaten kpss kazanıp
Cevap sahibi+1 yılKac ay sonra
Gizli Üye(25-29)+1 yılBnimdebabam boyle
10 Yorumla
+1 yılO evden kurtul hemen
10 Yorumla
+1 yılŞükret
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. İdare et
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer