Kocamın ailesi yüzünden mutsuz muyuz?

Kocamın ailesi 2 evi 1 arabası ve düzenli yüksek gelirleri var. sevgilim askerden gelince ailesi cansel i istemeye gidelim dedi yani ben. kocam yeni işe başlamıştı birikmişi yoktu babası korkma oğlum arkanda ben varım tutcagnz evin kirasının yarısını ben vercem dedi annesi 2 çift bilezik takıcam dedi. ama bunları ballandıra ballandıra benim akrabalarım ın ailemin yanında anlatıyor eşim sadece küpe yüzük aldı toplasan 12 gr , nişan da annesi sahte kolye taktı bana önceden söylediler annem kabul etmedi sahte takılacak sa hiç takmasın lar dedi kıyamet koptu evde. Ben yinede taktım eşeğim işte, sadece 1 çift altın bilezik taktı diğer 1 çifti de düğün de takcaz dediler. Bohça istemedik yüz defa söyledik getrmiş yine ev düzülürken, getrdiği şeyler erkek eşofman a benzer şeyler ve syri etiketli gecelik ler KENDİSİNİN GECELİK LERİNİ GETRMİŞ ŞAKA DEĞİL ANNEM GÖRÜR GÖRMEZ BU BİZİM ZAMANIMIZDA KALMA DEDİ SANDIKTAN Mİ ÇIKARDIN DEDİ YOK DEDİ. Xs tişörtler getrmiş Ben L giyiyorum sadece bunları getrmiş. Ev düzülürken getrdi akrabalarımın yanında yerin dibine girdim. kınada benle fotoğraf çektirmedi şeytan görmüş gibi kaçmış video da çıkmış düğünü mahvetti kavga çıkarmaya çalıştı düğün salonu da basık çok küçük sırf yapmak için yaptılar gelinliği me çirkin dedi düğün ve düğünden sonra kaynanam, sürekli laf sokma balayında günde 3 defa aradı rahatsız etti. eşimin babası arabayı vermedi tatile gitcektk gidemedik bizden 2 hafta sonra kendiler arabayla gittiler bize söylemediler instrgam dan gördük 2 çift bilezik takmadılar ve Kınada kaynanam kendi boynuna gerdanlık takmış altın büyük küpeler takmış eşim sordu bunlar nerden çıktı komşunun ödünç aldım dedi ama yalan kendisin miş kiranın yarısını vermediler EŞİM KAÇ DEFA BABASINA SORMUŞ EĞER KİRAYI YARISINI VERMİCEKSEN BEN BÜTÇEME GÖRE EV TUTCAM DİYE YOK BEN VERİRİM DAG GİBİİ BABAN VAR DEMİŞ. halen eşim bunlarla konuşuyor bişy olmamış gibi Kaynanam eve geldiğinde gecesinde çekmecenin en dibinde paslanmış makas bulduk eşim annem yapmaz diyo 40 günlük evliyiz aglayarak geçti 40 gün canım cicim günleri bile yaşayamadım eşim işçi 19 bin TL ALIYOR 13500 tl kira kalanda kredi kartı na ve yetmiyor sürekli kavga ediyoruz. Ben yemek hazırlıyordm babası aradı yemek yaptırdık bize gelin diye yemek saati arıyorlar eşim bana sordu yok dedim. sorması bile hata değil mi? 40 gündür 6 defa yemeğe çagırdılar hep yemek saatinde bıktım artık önceden haber verin diye kaç defa söyledik vermiyorlar inatlarına gittiğim dede ne güler yüz ne tatlı dil ne de maddi yardım hiçbiri yok

Kocamın ailesi yüzünden mutsuz muyuz?
Cevapla