Kendimi evleneceğim eşime saklayıp önüme gelenle flört etmediğim için evde kalmış olmam şaka mı?

Peki ya her önüne gelenle vıcık vıcık flörtleşen yatıp kalkmadığı, yüz göz olmadığı, kullanılmadık yeri kalmamış kişilerin benim gibiler evde kalırken evli mutlu çocuklu olması kamera şakası mı sizce?

Kendimi evleneceğim eşime saklayıp önüme gelenle flört etmediğim için evde kalmış olmam şaka mı?
Cevapla