Çok günah oldugunu biliyorum ama acilmak istiyorum?

Evet arkadaşlar nisanlandigim zaman kapanmıştır 5 sene oldu kapandihim 2 yaşında bebegim var şu an bu aralar şeytan beni Bi dürtüyor açılma isteği geliyor içimden ama bunu kendi ailem olsun eşimin ailesi olsun çok laf yapılır çok söylenti olur eşime geçen söyledim oda ben sana zamanın da kapanma dedim ben seni açık tanıdım böyle kalabilirsin demişti ama şimdi istesen de öyle bisey yapamazsın diyor ama ben kafama da koydum açılmak istiyorum çünkü gerçek kapalı değilim bone tarzında da bağlıyorum yeri geldiğinde pantolon da giyiyorum yani Qllah affetsin ama yaptığım nir ibadet de yok nabicam bilmiyorum bazen saçmaladığım da düşünüyorum çok ikilemdeyim insanlar ne der hep lafım yapılır bu durumda bana yardımcı olun?

Çok günah oldugunu biliyorum ama acilmak istiyorum?
Cevapla