Çok büyük bir günaha girmek üzereyim. Ne yapmalıyım?

Sevdiğim bir adam vardı, aramızda 10 yaş var. Aylar önce beni terk etti. Kısmen o haklıydı, kısmen ben. Aylarca ağladım ve bu ayrılığı kaldıramadığım için bir medyuma gittim, işlem yaptırdım dönmesi için. Hatta daha da ileri gittim ve Allah'a çok büyük bir yemin verdim. Sevdiğim adam dönerse bir daha hiçbir erkeğe göz ucuyla dahi bakmayacağıma, sevdiğim adamdan bir gün gönlüm geçerse yine de ona bağlı kalacağıma dair yemin ettim. Ama şu anda bana çok iyi davranan bir insan var, bana kimse bu kadar iyi davranmadı. Ondan çok hoşlandım ama onun hislerini, ne düşündüğünü tam olarak çözemiyorum. Üstelik ettiğim yemin aklıma geliyor. Ne yapmalıyım? Siz bu durumda olsanız ne yapardınız?
Çok büyük bir günaha girmek üzereyim. Ne yapmalıyım?
Cevapla