Hiç arkadaşım yok bunu insanlar anlıyormudur sizce?

Merhaba ben lise mezunuyum yaş 19 işsizim üniversite düşünmüyorum hiç arkadaşım yok bu yüzden evde oyun oynuyorum Bilgisayar ve pcden ara sırada film falan izliyorum kız kardeşim sosyal biri çok geziyor bugün ailemle tartıştı abin gezmiyor sen niye geziyorsun dediler sonra onun arkadaşı yok gezicek erkek arkadaşı yokki dedi hiç arkadaşım olmadıgını kız kardeşim size göre nasıl anladı aslında 1 tane arkadaşım vardı ods lise bittikten 7 ay sonra engelledi size göre yanlız olduğumu nasıl anladı? Diğer insanlarda hiç arkadaşım olmadıgını sizce biliyormudur veya tahmin edebiliyormudur sizce?

Hiç arkadaşım yok bunu insanlar anlıyormudur sizce?
Cevapla