Ailemle görüşmesem haksız mıyım lütfen bana yardımcı olun?

Annem benim duygularımı önemsemiyor. Yıllardır bana etmedikleri kalmadı neden böyle yapıyorsunuz dediğimde de cevap hep sen hakettin gibi şeyler oluyor.

Evlendim herşeye karışmaya çalışıyor hayat boyu hep beni yönlendirmeye çalışan biri oldu. Her konuda …

Akrabalar eş dost hep beni över o ise nedense beni övmez hep sen babana benziyorsun yok sen şöyle böylesin der. Tüm paramla onlara hediyeler eşyalar herşeyi aldım benim yanımda hiçbir şey yapmamış sayılan erkek kardeşimeyse der ki sen çömertsin. Annem beni eleştirir eşimi eleştirir eşimin ailesini eleştirir ama benim ağzıma eden kendi tarafını eleştirmez ben veya eşim eleştirse hemen savunmaya geçer. Anneannem bana hakaret ediyor nerdeyse uyarmıyor ben cevap vercem bana da diyor sen idare et. Yok sen sus annem o benim , kardeşim o benim. Ama bana karşı insanları susturan bi yapısı olmuyor. Evlerine gideriz erkek kardeşim bi hoş geldin demez ama onu uyarmaz aynısını ben yapsam neler söyler.. ya gerçekten yıllardır böyle benle ne alıp veremiyor bilmiyorum. Anneannem de anneme karşı böyle. Bana da öyle. Erkeklere bi değişikler kızlara bi değişik. Babamında kimsesi yok anneme dayanmış , depresif , şiddetçi , öfkeli bi adam. Benim tüm vücudumu morartır işe götürür paramı alırlardı ama ben onlara göre sorunlu çocuk oldum şımarık oğulları da cömert oldu. Aileme karşı çok soğudum. Eşime de bana da sürekli böyleler. Görüşmesem haksız mıyım vicdan tapıyorum ama gerçeklerde gün yüzünde. Artık kaldıramıyorum. Eşim de ben de ne zaman oraya gitsek ya suratımıza bakılmaz ya suratımızda bişe aranır , altlarında araç var evimize bırakmazlar , babam oturur maç izler erkek kardeşim çıkarı varsa selam verir annem zaten dengesiz.

Ailemle görüşmesem haksız mıyım lütfen bana yardımcı olun?
Cevapla