Ben niye lafımı geçiremiyorum kimseye sakinim diye mi?

En basitinden arkadaş yanımda kulaklıksız müzik açıyor insan gibi rica ediyorum kapamıyor, başka birine basit ricamı kızarak dile getiriyorum belki ricadan anlamıyorlardır diye gene dinlenmiyorum. Sorun bende mi anlamıyorum ses tonum sakin o yüzden mi acaba

Ben niye lafımı geçiremiyorum kimseye sakinim diye mi?
Cevapla