Ben kendi hayatimi yasamiyorim bunu nasil asarim?

Ben uzun zamandir hata bir yildan fazla sanki, kendi hayatimi degil de Arkadaslarimin cevremdeki insanlarin hayatini yasiypr musum gibi hissediyorum. Kendi Hayatimin bas Rolü degil de onlarin hayatindaki yan roler gibi kendime cok seyi hakk ve layik görmiyorum da.
Ben kendi hayatimi yasamiyorim bunu nasil asarim?
Cevapla