Ben hem çirkin olmayı, hem sakar, hem saf, hem kötü kalpli, hem başarısız ve aptal olmayı nasıl becerdim bilmiyorum?

Yani şükür ediyorum ama insanoğlu nankör bir varlık işte hep en iyisini istiyor ve düşünüyorum böyle geldim böyle mi gideceğim diye offf hemde nankör çıktım

Ben hem çirkin olmayı, hem sakar, hem saf, hem kötü kalpli, hem başarısız ve aptal olmayı nasıl becerdim bilmiyorum?
Cevapla