Neden çirkin, fakir, yeteneksiz, ve akılsız yaratıldım?

Benim suçum neydi? Niye yaşıyorum? Neden dünyaya geldim?
Güncellemeler
11 ay
Ne kadar kolay dimi yargısız infaz yapmak
Bende isterdim bi ailemin olmasını, istermiydim yetiştirme yurdunda büyümeyi İşkence görmeyi
Bende istersem okumayı, istermiydim okulda sürekli dışlanmayı soğumayı
Bende isterdim bi kalacak yerimin olmasını, istermiydim 18 yaşımı doldurduktan sonra sokağa atılmayı
Bende isterdim bi işim bi mesleğimin olmasını, istermiydim her gün her türlü zorlukta işlere gitmeyi
Bende isterdim hayır demeyi ama benim imtihanım da meğer herşeye evet demekmiş
Neden çirkin, fakir, yeteneksiz, ve akılsız yaratıldım?
Cevapla