Çirkinliğimin ve öz güvensiz oluşumun sebebi psikolojik sorunlarım, ben böyle olmayı istedim mi. Ne yapmalıyım?

25 yaşındayım psikolojik sorunlarım sebebiyle dış görünüşüm kötü maalesef antidepresan kullanıyorum ve antidepresan etkisiyle düzensiz besleniyorum bu sebepten dolayı fiziğim kötü kilolu olmamama rağmen yağlanma var ne arkadaşım var nede sosyal hayatım zaten hiç sevgilim olmadı normal olarak ilaç fayda sağlamıyor yıllardır spor salonuna gidip bakımlı bir erkek olmayı çok isterdim ama insanlarla iletişim kuramıyorum kalabalık alanlarda boğuluyorum ben bu halde olmayı istemedim ki😔

Çirkinliğimin ve öz güvensiz oluşumun sebebi psikolojik sorunlarım, ben böyle olmayı istedim mi. Ne yapmalıyım?
Cevapla