Doğum yaptım ve en yakın arkadasımla aramız acıldı?

Arkadaslar selam, lise arkadasımla ben dogum yapınca aramız acıldı. Kendısının bebegı olmuyor darılmasın dıye bu konuyu hiç ona sormadım. Hamile kaldım ılk ona haber verdım kırılmasın eksık hissetmesın dıye sosyal medyada bıle paylasmadım. Ancak hamılelik suresınce aramız acıldı konusrken hep benı terslıyordu ben de arayıp sormadım stres olmamak ıcın. aynı sekılde o da benı aramadı sonra dogum yaptım acıl oldugu ıcın kımseye haber veremedım ancak tanıdıklardan dogum yaptıgımı ogrenmıs ne tebrık ne gecmıs olsun hıcbır sey yok ama ben konduramadıgım ıcın kıskandıgını ve ınsan oldugum ıcın kısa sure sonra dogum yaptıgımı haber verdım duymamıs gıbı davrandı aptala yattı cok kırıldım soyleyın bana sımdı sız olsanız affeder mısınız kendısının benı kıskandıgını hasetlendıgını dusunuyorum ne yapmalıyım?

Doğum yaptım ve en yakın arkadasımla aramız acıldı?
Cevapla