Bebegimle ayri eve ciktim tek bosanma aşamasındayım?

Bebegimle ayri eve ciktim tek bosanma aşamasındayım tek basina yapabilir miyim bosanmamak daha mi mantıklı basimizda bi erkegin olmasi mi gerek illa
Bebegimle ayri eve ciktim tek bosanma aşamasındayım?
Cevapla