Güncellemeler
1 yıl
Şehirdışından gelir gelmez sorun yaşamak sinirlerimi gerdi sanırım
Durduk yere zil bozuldu diğer dairelerde de aynısı olmuş annen usta çağırdı bir de yöneticiyi çağırmış ben de gitmesini istedim kaba davrandım affedersiniz ama öküzün trene baktığı gibi bizim evden ustayı izleyince bir an hoşuma gitmedi acaba sorun ben miyim yapmasam daha mı iyiydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bir sey lazim olur diye bakmıştır niye kalp kirdiniz
Akşam akşam sorun çıkınca canın sıkıldı diye galiba ama öylece içeri bakınca da hoşuma gitmedi yani seyretti sadece.
Yönetici ya bir durum olursa diye yenide gelmissiniz belki sizi bilgilendircek apartmanla alakali neyse olan oldu
Tüm apartmandaymış zaten sorun anladığıma göre. Olan oldu da çözümü var mı acaba ne yapabilirim
Tekrar denk geldiginde mülayim ol unutur gider takılma cok
İyi madem ama hiç mi haklı yanım yok üzüldüm ya :/ :D
Adam bakmış ama 😀niye sataştın cevapta vermemis garip jsjs
Anlık sinir bozulması oldu galiba. Evde rahat rahat pijamalarla durmak isterken problem çıkınca. Öyle yani. Annemler de kızınca kendimi haklı çıkarmaya çalıştım :(( Sonra evde konu uzadı falan. Sorun da çözülmedi zaten. Neyse bundan sonra daha sakin olurum inşallah.
Cok kafaya taktın vicdan yaptin kendine yuklenme bu kadar
Evdekiler yüzünden. Suçlayıcı konuştular hep utandırıyorsun falan diye. Allah böyle aile düşman başına vermesin
Niye böyle davrandın saygısızlık
Öylece içeriyi izleyince ne bileyim faydası yok gibi geldi herhalde
Sıkıntı yok bunun için gerilme
Annemler de beni suçladı kaba davrandım diye. Ben anlamıyorum niye hiç benim tarafımda olmuyorlar. Yazık.
boş ver ya olur öyle şeyler her şey anlık gelişmiş