Kapı zili bozuktu usta çağırdık apt yöneticisi de bizim evin kapısından bakınca gitmesini söyledim sorun ben miyim?

Durduk yere zil bozuldu diğer dairelerde de aynısı olmuş annen usta çağırdı bir de yöneticiyi çağırmış ben de gitmesini istedim kaba davrandım affedersiniz ama öküzün trene baktığı gibi bizim evden ustayı izleyince bir an hoşuma gitmedi acaba sorun ben miyim yapmasam daha mı iyiydi

Güncellemeler
1 yıl
Şehirdışından gelir gelmez sorun yaşamak sinirlerimi gerdi sanırım
Kapı zili bozuktu usta çağırdık apt yöneticisi de bizim evin kapısından bakınca gitmesini söyledim sorun ben miyim?
Cevapla