Komşunun oğlu evde tekken kapıyı çaldım sizce yanlış mı yaptım?

Beğendiğim komşu oğlunun ailesi evde değildi evde sadece o vardı, bizim evde de sadece ben vardım bende ona yemek götürmek için kapısını çaldım fakat hiç kimse açmadı, delikten bakan da olmadı, yarım saat sonra tekrar yemekle gittim ama yine kapıyı açan olmadı. Sizce yaptığım yanlış mı. Ben 20, çocukta 21 yaşında

Komşunun oğlu evde tekken kapıyı çaldım sizce yanlış mı yaptım?
Cevapla