Ben zavallı hissediyorum ve hata yaptığımı düşünüyorum sizce öyle mi?

Bugün alışveriş gittim. Yanımda annem vardı. Bir elbise denedim dekoltesi var diye zaten vazgeçtim. Annem bu ne hal diye konusmaya başladı. Sonra kabinin içine pembe bir elbise ile geldi. Zaten hava sıcak artık gitmek istedim. Denedim olmadı En büyük beden diye S beden getirmiş. Ordaki çalışan bana M beden getirdi fermuarı çekemedim annem olmuyor sana falan dedi eleman 1-2 saniye de çekti. Bana dar oldu dedi eleman orada tam oldu dedi. Ki cidden tam olmuştu. Ben siyahını alacaktım. 18 yaşında olan kardeşim dükkan içinde yok diye annem elalemin tel ile aramak istedi ben şoka girdim. Dışarda bir çocuk geldi elinde bir fotoğraf o sıra annem ile kavga ediyordum çeker misin dedim çocuk bana çok kibarsin teşekkür ederim diyip gitti dedikleri hayla kafamda zonkluyor sesimi yükseltip dediğim için pişmanım :/ kardeşim ve annem sokağın içinde nasıl bagirirsin diyip benimle alay ettiler...
Ben zavallı hissediyorum ve hata yaptığımı düşünüyorum sizce öyle mi?
Cevapla