Kendimi çok kötü hissediyorum haksız olduğumu da biliyorum ama?

Lise sonum ya basit bir matematik sorusunu yapamadım işte sonra arkadaşımla ortak arkadaşımız olan bit kız bana yazdı işte o da kolay bir testten yanlış çıkarmış ben de ona arkadaşıma söyleyip güldüm başka bir kız da sen kıza mı gülüyorsun şu soruyu çözemiyorsun daha dedi çok rencide hissettim keşke herkesin içinde değil bana yanıma gelip söyleseydş

Kendimi çok kötü hissediyorum haksız olduğumu da biliyorum ama?
Cevapla