Esimin ailesinin ust katinda oturuyorduk?

Esimin ailesinin ust katinda oturuyorduk. bir bebegimiz var ailesiyle tartisma yasadik gorumcemle felan beni kovdular evimden. 4 aydir annemin evinde kalıyorum. Simdi esim barismak istiyor geri gel dedi tamam dedim baristik ertesi gun ailesi istemiyormus aile binasi diye bi de gorumcem ben gidersem evi terkedermis babasi babami arayip oyle demis. Bende gurur yaptım gitmedim. Simdi kira ev bakıyoruz ama cok pahali. Esim bugun beni aradi seni ozledim diyor gel diyor bugun kalalım diyor ailem evde degil diyor köydeler diyor. Bende dedim ki bu haldeyken bi de uçkurunun derdine mi düştün dedim 4 aydir nerdeydin dedim benim o evde bi işim yok dedim hem gelsem kalsam geri annemin evine ne diye doneyim o zaman istedigin zaman gel istedigin zaman git ne güzel ya dedim. Ne bunun amacı nedir ben bu sacmaligin icinden çıkamıyorum?
Esimin ailesinin ust katinda oturuyorduk?
Cevapla