Kendi hayatıma mı bakayım yoksa kalmalı mıyım?

Yaşım 25 “aile” evinde çok mutsuzum ve sürekli kavga eden bir annem ve “babam” var. Kendime ev tutmak istiyorum ve artık tek başıma yaşamak istiyorum kafamı dinlemek istiyorum bıktım artık bu kavgalardan kendimi bildim bileli hep böyle yaşıyorum artık kendim için bir şey yapmak istiyorum oda gitmek. Korktuğum tek bir şey var oda ben gittikten sonra “babam” olacak o pislik varlığın anneme bir şey yapacak düşüncesi bu yüzden elim kolum bağlı hissediyorum ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardımcı olun gidip kendi hayatımı mı kurayım yoksa evde cehennem hayatı mı yaşayayım?

Kendi hayatıma mı bakayım yoksa kalmalı mıyım?
Cevapla