Ailem çok baskıcı. Kendi hayatımı nasıl kurarım?

Babam hiç yalnız başıma dışarı çıkmama müsade etmiyor ama dün hastaneye gittim tek başıma 27 yaşındayım kendi işlerimi kendim yapacak gücündeyim ama babam anlamıyor tek başıma bişey yapsamda dışarı çıkmama kızıyor evde ev hapisi yaşayım istiyor dışarı dün çıktığımi sezdi anneme bana bağırdı dışarımi çıktı niye yolluyon diye bizde çıkmadim diye yalan konuştuk falan neyse sinirlendi şimdi çarşıya gitti üniversiteyi dışarda okudum ordayken 20 yaşındaydim ve özgürdum burada ise baskılar altında yaşamaktan bıktım işimde yok sınavlara çalışıyorum ama atanamayacam bunu da biliyorum sınavlara hazırda değilim yine iki sene boyunca ailemin yanında hapis gibi kalma mecburunda olcam birde erkek arkadaşım onunla gizli buluşuyorum

Ailem çok baskıcı. Kendi hayatımı nasıl kurarım?
Cevapla