AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Damadın anasına damadın babası yedirmiştir zaten ya. Damadın anası da bi' zahmet pasta yiyecekse herifinden istesin.
Bu patavatsız damadın anası olan teyze, orada oğlunun kendisine uzattığı pastayı reddetmemişse yazıklar olsun öyle anneye yani.
Yuh! diyorum, 1.000 kere Yuh! diyorum. O kız da bir annenin evlâdı, onu en mutlu gününde üzmeye, incitmeye hakları var mı!
İlk pastayı annesine yediren adam önce annesinden boşansın ya da gitsin gece de anasının koynunda yatsın
Ahaha çok net 😀
gelin hanıma, nasıl bir yaşamı olacağına dair ufak bir "spoiler" vermiştir.
sülalecilik dedikleri de böyle bir şey. kabile mantığı.
Annesinden boşanamayan erkekler evlenmesin ya, oğluna düşkün anneler de oğlunu evlendirmesin, prenses oğluna baksın bi ömür, annlerinin dizinin dibinden ayrılmasınlar, evlenip de bi kadının hayatını zindana çevirmesinler
Annesi ile evlenecek ya pastayı ona yedirsin kardeşim
Aynen öyle. Annede de patavatsızlık 😄
Evet
Döverdim tam kızılcık serbeti fatihlik bir hareket
Olmaz annenin yeri ayridir eşin yeri ayridir anne baş tacidir ama o pasta o gun esindir
Hadi damat yedirdi.
Annesinin de niye canına minnet olmus?
Bilemiyorum önyargılı olmak istemiyorum ama orada da yapılacak bir hareket değil
Ana kuzusu işte böyleleri anasının eteğinin dibinden ayrilamiyor.
Olmaz o anda terk edilmeli yoksa kadın başını yakar
Dakika 1 gol 1
Yerini bil anam her şeyden önde gelir demiş.
Sağlam bir yuva kuramaz bu adam
Olmaz anasina düşman olsun demiyoruz o gün onun günü yani ayip
Kesinlikle ✌️👏
Yorumlardaki kızlar ağlamış bence çok güzel bir hareket
Neyin kavgasını yapıyorsunuz. Herkes fikrini belirtmekte özgür.
@ErtugrulKARTAL1903 Haklısın ama kışkırtıcı bir şekilde belirtmiş düzgün bir şekilde yazabilirdi
@sinirstreskupu22 olabilir o da onu savunuyor. Beş parmağın da beşi aynı olmadığına göre herkesin düşüncesi farklı olacak. 😉
@ErtugrulKARTAL1903 Haklısın
Yapmayın arkadaşlar
Aynen havalı oldum
Belli
Olmaz
Kesinlikle olmaz ✌️👏
Gelin gruptan ayrıldı 😃
İnşallah ayrılmıştır 🤣
Bence çok kırıcı bir hareket
Acayip hemde.
Gerdeğe de anası girsin nikah masasinda da anası ile evlensin o kızda canım bence yeni farketmis olamaz düğüne kadar farkedip ne diye sabretti acaba
Kocada olur babada nerden geldiğini bilen adam için bu soru sorulur mu
Eşinle özel bir gün. Tek gün
Ne farkeder
Başka gelmeyecek o gün. Anne uzakta durmalı.
Sen anneni uzak tutabilirsin bu benim düşüncem
Evet. Annem de gelmez zaten.
Annenle sorunların varsa o senin problemin
Allah o geline kocası gibi evlatlar doğurup yetiştirmek nasip etsin
Sorun değil anlayış açısından.
Anne niye pasta yiyor 🤔
Annenin de hatası işte. Damat tam boş insanmış.
Ne anneler var..
Hay ağzına sağlık be. @bayanagresif99
Damadın anasına damadın babası yedirmiştir zaten yaa. Kayınvalide de pasta yiyecekse bi' zahmet, gitsin herifinden istesin arkadaş. Bu ne saçma şey.
böyle birinin annesiyle evlenmesi gerektiğine inanıyorum 👍🏻😀
Ay ne saçma şey sanki annesiyle evleniyor
Kesinlikle ✌️👏
Hay ağzına sağlık be. @Aybuke6
Damadın anasına damadın babası yedirmiştir zaten ya. Damadın anası da bi' zahmet pasta yiyecekse, gitsin herifinden istesin arkadaş.
Ana kuzusu erkeklerden olmaz
Kuzular kapatılsın 😂
Ellerini kırmak lazm haha
Aahahah kesinlikle 🤣
Koca olmaz ilerde bizim aile gibi olur annemi şeçmek yerine kendi annesini şeçer ( babam full kendi annesine ilgi veriyor) olmaz koca falan ondan
Böyle ufak hesaplar yapiyorsa yedirsede yedirmesede adam olmaz ondan zaten
Alırdım çatalı ben yerdim damadın kuş kadar verdiği pastayı mi yiyicemm
Mesele pasta mı sence burada?
Benim için pasta😂
Annesine vermiş umurumda değil
İnanılır gibi değil bir de yakışıklı birinden bunu görünce daha kötü geliyor hani çirkin olsa ego dersin ama yakışıklı olunca ultra mega ego oluyor hoş değil. Allah sana tip vermiş böyle mi olmaya karar verdin
Boş hareketler. Kıza ayıp olmuş.
Kesinlikle kralım 😄✌️👏
Annesinden ayrılıp gelsin
Ayrılamıyor ki işte 😂
O zaman evlenmesin 😅😅
O evlenmeyi meraklı da karşısındaki evlenmesin onunla 😂
Yani iste kizlar bazen saf olabiliyo 😹😹
Erkekler de saflaşıyor işte 😀
Ay erkekler saflasır mı sende yaaani
Ay niye öyle diyorsun. Biz de insanız. Vurun elimize alın ekmeğimizi 🤣
Hahahahah
Olmaz dostum imkansız😃
Kesinlikle ayıp yaa 😂
Annenin yaptığı görgüsüzlük bence
Kesinlikle.
Olmaz yani belki olur
Olmaz olmaz
He o zaman olmaz kdkdd
Bir bok olmaz ondan 🤗
Kesinlikle ✌️👏
Gelin orada bırakıp gitmiştir inşallah bu ayıyı
Öyle yapması lazımdı.
Bende adamı bırakırdım böyle biri ile yaşayamam
Kesinlikle ✌️👏
Hala annesinden ayrılamamış çok kötü kızın hayatı mahvolur
Evde huzur olmaz. Sürekli kavga olur.
Anne kesinlikle çok kıymetlidir ama anne ayrı eş ayrı ikisinide iyi idare edebilmeli
Evet. Bu çok önemli. Arada kalmadan idare etmeli.
Off böyle birini istemem yaa rezil bir durum
Bende istemem 😂
Sen kız değilsin ki 😂
Mantık yürütüyoruz canım. Öyle bir durum olsa yani 😂
Haa 🤣 anladım ben zaten evlenmek istemiyorum
Şimdi erken ileride görürüz 😂
35 yaşta evlenirim 🤣😂
O zamanda evlenme 🤣
😂 bilmiyorum o zamana bakarız şimdi evlilik saçma
Evet 3 sene daha bekle 😀
Aman koca yok zaten 😂bulamam ben
O seni bulur 😂
Bu devirde zor
Annesini bosamayi unutmuş sanırım yaptığı normal şartlarda iyi hoş ama bence düğün nikah tarzı yerlerde geline yapılan saygısızlık
Pasta sevmem bana verirse asıl sıkıntı
Burada pasta değil ki konu. İlk önce kime verdiği.
Tamam işte bana vermesi sorun
Peki
Keşke annesiyle evlenseymiş
Annesiyle kalsaymış ömür boyu daha iyi
Aynen öyle
Size iyi bir eş olsun karakteri düzgün sizi içten sevsin olsun ama pastayı ilk annesine yedirdi diye bırakın, siz size şiddet uygulayacak yerlerde sürükleyecek erkeklere layıksınız çünkü öylelerini bırakmazsınız.
Öyle kocadan ne tas olur ne hamam.
Sobada yakmaya odun bile olmaz.
Olmaz. Çok saygısızlık yapılmış.
Kesinlikle ✌️👏
Bı şey demek istemiyorum yoksa küfredicem
Sakin ol kapatırlar 😀
O zaman onlara da ederim dhdjd
Z😀
Çok üzücü bir durum ya
Bence de. Kadın bırakıp gitse kimse neden gittin demez
Sonuçta orada gelin ve damadın en özel günü kimse rol calmamali
Benim eşim yapsa kabul etmem ya bırakırım
İlk başta böyle yapan sonra ne yapar.
Anneci erkekten olmaz
Kesinlikle katılıyorum ✌️👏
O kadından anne olmuş ama 🙄
Anne olur ama eş farklı olur.
Anne dediğin halden anlar 🙄 erkek gereksizmiş
Aynen öyle ✌️👏
İkisinden de olmaz 😂
O kadından kayınvalide
O erkekten koca olmaz nokta 😂
Ahaha gelin ikisini de terk etmeli 😀
Kessinlikle 😂
😂😂😂
Annesınden boşanmamış adamlarla evlenmeyin:)) annenin yeri ayrıdır esının yerı ayrıdır
Saygısız öküz. Belki koca olur bi şey diyemem ama. Herşeyin bir adabı edebi var edepsiz insandır
Bu tarz erkekler hiç evlenmemeli. Düşmanımın başına bile bu durumun gelmesini istemem o derece.
Anneler başımızın tacıdır her zaman ama bence gereksiz bir davranış
Olabilir nolcak
Evde huzursuzluk olur.
Düğünü terk ederim, boşanma davası açarım
Boşanmaya gerek yok salonu terk et yeter 🤣
Gerdeğe de annesiyle girer bu adam
Tövbe 🤣
Yaaaa işte...
Gelin yolun basindayken bıraksın bence
Kesinlikle ✌️👏
Klasik anne kuzusu türk erkeğii.
Herkes aynı değil. Ben farklı düşünüyorum.
Herkes olmasada çoğu öylee
Yok yaa azınlık
sov yapmaya calismayin of
Olsa olsa yrramin başı olur.
Olmaz.
Bence de ✌️👏
orada bırakır giderim annesiyle evlensin
En doğru yapılacak şey. 👏✌️
Kurgusal hareketler bunlar..
Tam bi cahil, embesil işte.