
Gelinin yerinde olsam bırakır giderdim düğünü. Bugün bunu yapan yarın neler yapar.

Gelinin yerinde olsam bırakır giderdim düğünü. Bugün bunu yapan yarın neler yapar.
Alırım o pastayı kafasına geçiririm.. Sonra da çıkar giderim.. Düğünde ortalık yerde bunu yapan yalnız kalınca ne yapar kimbilir.. Anne sevgisi ayrıdır, eşin sevgisi ayrıdır.. Hem kayınvalidenin pasta kesilirken ne işi var orada gitsin biraz uzağından izlesin.. 😂😂
Aynen bende öyle diyorum 😂
Olması gereken bu zaten ya.. 😂😂
Anlamıyorlar ki. Koskoca soruda karşı çıkan iki ya da 3 kişi çıktı. Biriside @fesfs 😂
Sorma ya şaşırdım.. 😅😂
Bende 🤣
😂😂
Bence önce eşine sonra nezaketen annesine verebilirdi ben bu videoyu izledim sinir olmuştum damat annesine pasta veriyor ama eşine tutmuyor bile kadın verecek diye kafasını uzatıyor ve öylece kala kalıyor bu yaptığı saygısızlıktan başka bir şey değil bana göre bu davranışı ile orada eşini hiçe saymış
Gelinin gurursuzluğu orada bırakıp gitmeliydi. Ben kadın yerinde olsam kesinlikle arkama bakmadan giderdim ✌️👏
Sen bir erkek evlat dogurcaksin ona yıllarca sevginle bakacaksın sonra elin kızı senin oğlunu elinde cevirecek senin oglunda surekli mutsuz umutsuz bir hale düşecek buda seni çok üzecek. İşte tamda böyle zamanda yaptığın şu yoruma istinaden kalkıp geline bir kelime edersen senden karaktersizi yok kabul ediyor musun?
@Lübbetülaynnnn ne diyon kardeşim sen ne yaşıyacaklarını nerden bilek. Bakmış da büyütememiş ayrıca. Gelinle damadın özel günü o. Sapla samanı birbirine karıştırmayın
@DuyguÇacak tamam bana özelden bahsediyorsan damadın da özeli annesidir. Nokta.
@Lübbetülaynnnn kal ananla o zmn elalemin kızına bulaşma
@DuyguÇacak sanami sorcam ukala bak işine
@Lübbetülaynnnn sana bir hediyem var 🧠 al kullan ama hatıra olarak saklama
@DuyguÇacak bu zamana kadar hatıra olarak sakladığın beynini şimdi bana mı veriyorsun. Bu yaptığın bana hediye değil kendine cezadır.
@Lübbetülaynnnn sen ne kadar kopyala yapıştırsın ya öyle annenle çok güne gitmişsin belli kızı kurtlar mı büyüttü deli ya he he aynen
@SenKendinolyeter ben annemi doğru düzgün hiç görmedim 7 yaşındayken kaybettim. Dinimizde cennet anaların ayakları altındadır sözü benim için çok önemli ve manalı dır.
@Lübbetülaynnnn inanmadım pek
@SenKendinolyeter Sana birşeyleri ispatlamak gibi bir niyetim yok. Saygı duyuyorum ister inan ister inanma 🙏
@Lübbetülaynnnn 👍
@ertugrulkartal1903 EİG için teşekkür ederim 🙏🙋🥰
Rica ederim 🌹🥰
Olmaz. Evlenince anne artık el olur bu yüzden annesinin yüzüne bile bakmayabilir. Annesiyle değil karısıyla evleniyor bu yüzden pastayı ona yedirmesi çok yanlış olmuş. Karısını annesinden üstün tutamayan erkek anaokuluna gitsin koca olmaz ondan
Kadının gözlerinde hayal. kirikligi oldu ilk günden güven kırıklığı oluştu sanmam olmaz. Eşine verip annesine de verebilirdi tabi ki ama öncelik eş olmalı idi
Aynen bende onu savunuyorum. Yoksa ömür boyu huzursuzluk olur o evde.
Kesinlikle. Evde daha kötü günler bekler yoksa.
Evet. Sonra nasıl bakacaksın kadının yüzüne eve girince.
Onun yerine kapıyı kilitlese en büyük ceza 😂
Kafasına vurmak lazım. Düşmesini beklemeden 🤣
Kellesini 😄
Huylu huyundan vazgeçmez o yüzden erken farkına varıp yol yakınken dönmeli.
Sorma ya bir tane mavili üye bayağı karıştırdı ortalığı 😂
Hadi bakalım bekliyorum 😄
Ricalar hanımefendi 🌹😊
Cevap
45Cevap
Hayır olmaz tabi ki de.. ben eşime yediririm ama zaten düğün de istemem..
Aynı evi paylaşacaksın bu insanla. İlk başta gömmeye başlarsan ne olur.
Valla çok üzücü bir durum gelin için. Bırakıp gidedebilirdim evlenip yıllarca o ani hatırlatmayı da. Bin kere kahrederdim hatırlatıp ahaha😂O anki ruh halime bağlı.
Kaynana oğlundan yüz bulup evi karıştırır ondan sonra. Sürekli huzursuzluk olur.
Onada dar ederdim evi ahahah
Etmek lazım 😂
denge önemli.
anneci erkekle yürümez...
elbette annesini sevmeli, saymalı, düşüncelerine önem vermeli aynı sekilde ben de ama hayatımdaki kısı annem ne derse o olur diyorsa, o ilişki 3 kişilik bır ılıskıye dönusuyor ve cidden hoş olmuyor...
Huzursuzluk ev içerisinde oluyor.
Bu videoyu izledim burada adamın yaptığı çok yanlış o gün eşiyle en mutlu evlendiği gün o gün eşinin günü böyle saçmalığa gerek yoktu eşini hem rezil etti hem de onuruyla oynadı boşanma sebebi bile olsa kadın haklı derim.
Kesinlikle ✌️👏
Düğün yapmamanın bir avantajı daha 😃Ben böyle bir duruma maruz kalmak istemem elbette.. İlk pastayı erkeğin eşine yedirmesi mükemmel bir duygu olur kesinlikle. Ama ilk pastayı eşimin annesi yeseydi kırılıp trip atmakla vakit harcamazdım da.. Direkt eşime odaklanmayı tercih ederim 😃
Balık baştan kokarmış. Düğün de belli olurdu işte her şey. Düğün bin yüzden gerekli 🤣
İsteyenler düğün yapabilirler ama ben sevmiyorum ve istemiyorum 🙂
Olur sen yapma 😀
Annede hata.. ne işin var mk orada.. kocasından görmemiş diye aynasını başkasına mı yaşatacak ne tuhaf insanlar var
Evet yaa hevesli hevesli kestirmiş yanını tüüü 😂😂
@isabella181919 geline acıdım ben 😂 nasıl baka kalmış 🤦🏻♂️🙃
Öyle valla slk değilse ayrılmışdır
@isabella181919 sanmıyorum 🤦🏻♂️
Gelin orada bırakıp gitmeliydi 🤣
@Kaba-Sakal bende inanmiyorum dindar aileye benziyor net erkek adamdir diyip geçiştirmişlerdir
@isabella181919 evet bencede
İstersen hepsini yedirsin takılmam öyle şeylere.
Sende tam odunsun yaa 🤣
Ben erkek halimle kadın olsam kabul etmem diyorum. Bugün onu yapanın yarın ki durumu ne olur sence 😊
Aynı evi paylaşacaksın bu insanla. İlk başta gömmeye başlarsan ne olur.
Yok ben diyecek bir şey bulamıyorum sana Naciye 😀
O kaynana gelinin başından inmez o zaman da.
Peki bakalım ✌️
Vallahi seni tebrik ediyorum hayran kaldım yorumuna 👏👏👏 akıllı insanın hali başka buna en güzel örnek sin 👍🙏
Yorumun altına ıslak imzamı atıyorum ☺️✍️
@fesfs kesinlikle mantıklı olan budur. 👍 Sonuçta anne o durumda dış kapının dış mandalı oluyor. Kimsenin kalbini kırmaya gerek yok.
Yok artık emin misin.. 😂😂
@TatlıKızzzz34 etikette yuvarlasaydın 🤣
Hımm yok o yapmaz öyle şeyler.. 😂 Ama seni mi kırayım yapayım.. @oɿƚꙅɘɒm 🤣🤣
@TatlıKızzzz34 kime cevaben etiket yuvarlasaydın dedim 🤣
@fesfs için mi dedin.. 😅😅
@TatlıKızzzz34 yok artık emin misin derken kime söylediğini belirtseydin demek istedim. Ay sıcak zaten bayıldım 🤣
@fesfs yok artık emin misin.. 🤣🤣 @ertugrulkartal1903 oldu mu şimdi.. 😂😂 Sıcakta yorma beni ya anlar zaten.. 😅
@TatlıKızzzz34 sen yordun sen 😂
@ertugrulkartal1903 ay yok sen yordun ben niye yorayım.. 😅
@fesfs gözünü seveyim o pasta damadın kafasına geçmeli.. 😂🤣
@fesfs düğünden sonra senin zaten ama önemli olan düğünde ki durum. Hey Allah'ım yaa.
Sen sanıyor musun düğünden sonra o kaynana sana rahat verecek.. 😂 her şey olması gerektiği gibi olmalı.. Düğün gelin ve damadın olduğuna göre kaynana azıcık geri dursun da gelin damat göz önünde olsun.. 🤣🤣
@TatlıKızzzz34 konuş bee. Ben diyorum anlamıyor 😂
@ertugrulkartal1903 kaynananın pastanın yanında ne işi var anlamadım ki zaten.. 😂 Damat annesine bu kadar düşkünse hiç evlenmesin.. Şu görsel hiç hoş değil ve ömür boyu huzursuzluk sebebi.. 😂
@TatlıKızzzz34 Sen Allah mısın ki kimin rahat verip kimin vermeyeceğine hüküm veriyorsun. Peki düşündüğün tam aksi olursa bu vebal ile bir ömür nasıl yaşayacaksın.
@fesfs canım davulun sesi uzaktan hoş gelir.. Köprüyü geçene kadar ayıya dayı deniliyor ama yine de sen bilirsin.. 🤣🤣
@Lübbetülaynnnn ben öyle bir şey söylediğimi hatırlamıyorum.. Ama düşündüğümün aksi olacağını hiç sanmıyorum..
@TatlıKızzzz34 Bak yarın öbür gün evlenirsin ya da evlisin beni ilgilendirmez. Ama şunu bil , eşinle oturup eşinin annesini ne düğünde nede sonra istemediğini açıkça söylersin. Oda sana gereken cevabı verir birlikte yaşarsın ya da yaşamazsın bilemem. Sen eşinin annesine karşı böyle tutum yaptığında senin annen senin babana eşinden saygı bekleme bunları göze alıyorsan amenna almiyorsan edebinle otur büyük söz konuşma
@TatlıKızzzz34 Eskiden mis anam , şimdi gelinler kaynana valla, evin ayrı yolun ayrı olursa, o dengeyi kurdun mu kimse karışamaz, dediğim gibi bana baksın bana değer versin, mahrum etmesin, annesi ile de iyi olsun, annesi ile bağı beni ilgilendirmez, yemiş yedirmis vermiş vermemis gereksiz şeylere takılıp saclarami beyazlatmaya niyetim yok. 😂
@TatlıKızzzz34 o zaman sende kocan olacak adama evliliğe imzaya kadar dayı evlendikten sonra ayı diyecek kapasitedesin kusura bakma da.
@Lübbetülaynnnn arkadaşım benim ağzımdan büyüğüme karşı saygısızlık içeren bir şey çıkmış mı bence önce bunu iyi okuyun.. Benim söylemek istediğim şey çok farklı bir şey..
@Lübbetülaynnnn saygı çerçevenizi aşmayın çünkü beni tanımıyorsunuz..
@Lübbetülaynnnn evet biraz saygı.
@Lübbetülaynnnn bu da anneci işte.
@SenKendinolyeter İşine bak salça olma, kişi kendinden bilir işi, terbiyesiz
@SenKendinolyeter Kişi kendinden bilirmiş işi.
Iyyy... Gelinin yerinde olsam önce bana neden önce vermedin adet böyle heyecanlandın mı ya da sizde adet mi öyle herhangi bir cevap alamaz bana pasta vermezse terk ederdim düğünü. Kaldı ki böyle adet ben hiç duymadım varsada eğer damat vermeden önce bunu belirtir ya da kadına senin uygun mu bu durum derki bu olaylar yaşanmasın.
Videonun tamamını izlemedim ama olay anıyla heyecandan yapıp sonradan telafi etmeye uğraşmadıysa adam net haksız
Zannetmiyorum heyecandan olduğunu.
Günümüzde hiçbir erkekten koca olmaz olmuyor zaten, herkes mahkemeye koşuyor ama bu durum için gelinin yerinde olsam diyorsun da öyle kolay değil o işler. Bizim kadınlar o an onu düşünse bile fedakardir güler geçer çünkü orada olay çıksın istemez her zaman kadınlar idare eder daha da kıymeti olmaz. Ama tabi nereye kadar o an gelip gemileri yıkana kadar, o saatten sonra bile yine kadın boşanıyor diye suçlu olur bu ülkede evlilik boşuna yapılıyor bunu bilir bunu söylerim
Cahil kesimde bu senin söylediğin.
Ülkenin yüzde 90i cahil. Sonuç senin foto kanıt
Doğrudur ben de internetten buldum zaten. Bunun gibi niceleri var.
Herseyin yeri var adabı var annesinin hevesi varsa kendine evinde pasta alsın yesin. Saçma yani annenin öncelikli olduğu yer var karının öncelikli olduğu yer var. Bu olay aşırı saçma. Annesinin dizinin dibinden ayrilamayan erkek kadar berbat bisey yok kişiliği gelismemis bence.
Annesiyle eşi arasındaki dengeyi oturtamayacağının işaretidir bence. Sıkıntılı bir evliliğin ilk ışığı
Kesinlikle ✌️👏
Yani bilemedim simdi 🙄
Ama hep de kotumser dusunmemek lazim, belki once anasina. yedirecek,. sonra bakti bisi olmazsa sorun yoksa esine yedirecektir 😇😇 boyle dusunup. mutlu olmak lazim belki de 🥰
Ahahah olmaz ölecekse de eşi ölsün önce 🤣
Oo sen o pastaci damatsin , cikti foyan 😝😝
Ahaha düğün pastaları iğrenç oluyor 😀
Sen kaliteli dugune. gitmemisin demek ki 😁😁
Parayi bastiriinca pastaci da ötürüooo 😉😎
Ahaha bana hep ciganeler denk geldi sanırım 🤣
Hehehe 😆😁
Ona yıllarca bakmış zahmetlerle cilelere büyütmüş benim sevgilimin babasi öldüğü için anneside yanlız tabikide annesine değer verecek ilk bana verse ne vermese ne kalpler kırılmasın bennim için önemli olan o
Canım o gün ikiniz içinde özel bir gün. Önce eşine sonra annesine versin
Olmaz. İnsan nerede ne yapacağını, kime nasıl davranacağını bilmeli. Annesinin kanatlarının altından çıkmaya hazır değilse milletin kızına düğün dernek kurup kızcağızı böyle rencide etmeyecekti. Ne tuhaf insanlar var ya.
Kesinlikle ✌️👏
Olmaz, düğün pastası o. Doğum günü pastası falan olsa takılmayız tabii.
Balık baştan kokarmış baştan şutlamak lazım 😀
Tabii :D hiç affı yok
Senin elinden kurtulacağını zannetmiyorum şekil 🤣
Yok, tamamen kurtulmuş olur. İstemem öyle birini ben :D
Bende istemem 😂
Ya sen bir dur
Durdum 😂
Hay ağzına sağlık. @Sosyetic_SheqiiL
Damadın anasına damadın babası yedirmiştir zaten ya. Kayınvalide hanım yaş pasta yiyecekse bi' zahmet, gitsin herifinden istesin arkadaş. Bu ne saçma şey. Teyze orada oğlunun kendisine uzattığı pastayı reddetmemişse yazıklar olsun öyle anneye yani. Yuh diyorum! O kız da bir annenin evlâdı, onu en mutlu gününde üzmeye hakları var mı!
🙏 aynen öyle
Ana kuzusu erkekten olmaz evleniyorsun ne önce annene yedirmek tamam annen ama yanındaki de senin hayat yoldaşın artık ömrünün devamını onla geçircen
Kuzular kapatılsın 🤣
Erkolar kapatılsın😂😂
Bizim suçumuz ne 🤣
Biz önlem alalım ne olur ne olmaz rahat durmuyorsunuz😂
Hm o çatalı onun bir yerlerine sokardım ben orada öyle şerrrolarla işim olmaz ki de ayı bu bildiğin ayılarla evlenilmezz 😂
Kesinlikle olmaz ✌️👏🤣
Kesinlikle çok saygısızca bir durum ne gerek var böyle şeylere , ben asla böyle yapan bir insan ile birlikte olmam
Kadında kaçmıştır umarım.
Sonuçta özel bir gün, böyle özel bir günde de anne kuzusu gibi davranmak çok gereksiz.
Kesinlikle kardeşim.
O işin aslı öyle değilmiş, damadın annesi çok küçükken vefat etmiş ve gelinin annesini annesi olarak gördüğünden ilk ona yedirmiş yani fotoğrafta ki kişi annesi değil kayınvalide damadın
Onu bilmiyorum ama bu şekilde olsaydı peki. Ayrıca yine de eş önemli. Sonra kayınvalidesine de verebilir.
Saygısızlık olur bu davranış geline karşı ,
Ben olsaydım kırılırdım
Bende olsam kırılırdım ✌️👏
E bu annesiyle ilk dansi da yapar . Pastanı zaten ilk annesine yedirmiş. Geçti zaten, yüzüğünü da annene tak. Böyle erkekler görünce midem bulanıyor , annesinin süt kokulu oğlu işte. Birşeyler ispat etmeye çalışıyor da ne,? Umarım gelin öngörücudur ve birşeyler sezdi artık. Kızlar bu kadar anneci olmadığı halde erkeklerin etek altına saklanmaları çok acizce. Tamam en iyi oğul sensin.
✌️👏
İlk pastayı neden annesine yedirdiğini sorgulamak gerek. Özel bir nedeni yoksa, gelinin de buna rızası olmamışsa bu erkek, ana kuzusudur.
Ana kuzusu erkekten de koca olunmaz.
Özel ne olabilir ki. Annenin de hatası.
Yedirebilir, asıl soru şu olmalı !
Annesi öne bindi
Annesine İlk pastayı verdi
Annesinin yemeklerini övüyor.
Gibi konuları sorun edecek kadar aptal bir kadınla olur mu?
Bende olsam bende sorun ederim.
Sorunların ne kadar tatlı 😀
Çok 😂
Doğal seçilim arkadaşlar kız zaten böyle birini istediği için bu adamla evleniyor. Herkes kendi zihniyetine uygun biriyle evlenmeli bence en iyisini yapıyorlar. Adamlar bambaşka kızları alıp değiştirmeye çalışıyor onun yerine baştan böyle kızla ol rahat et mis gibi evlilik
Bence düğünde böyle bir şey yapacağını zannetmiyordu.
Farketmez nerde yaptığı zaten kabul etmişki kız birlikte
olmaz tabiki.. gitsinde evde anasıyla otursun onun karıyla kızla işi yok kim netsin onu
Kesinlikle. Kapı dışarı 👏✌️
Böyle birinden hiçbir şey olmaz. O geline yazık olur sadece.
Kesinlikle olmaz ✌️👏
Iyyy en nefrettiğim erkek tipi pardon erkek mi dedim
Erkek olabilir ama adam olmak önemli.
ay inanmıyorum gerçekten kafamdaki tacı duvağı alır annesinin kafasına takar giderim 2. karısı olamam kimsenin
annesi de kabul ediyor bir de bunlar gelinin ömrünü yer yetişkin olamamış bir erkek ve onun bakıcısı anne kızlar aman diyorum sakın delirirsiniz böyle bir evlilikte
anne ile eşi kıyaslamak nedir yahu!
İlk pastayı annesine yedirenden ne adam ol ne erkek ne koca ne baba. hep anasının boku olarak yaşar.
muhafazakarmış bunlar ya, hiç şaşırtmıyorlar. gelin de kabul etmiştir rahat rahat
Kesinlikle ✌️👏
Ana kuzusu erkek görünce midem bulanıyor artık
Erkek evladım olsa ona asla böyle davranmam ak
Adam gelmiş kaç yaşına şu hareketlere bak
Benimde
Kaynanasına gedirseydi alnından öperlerdi 😂😂 Kadın yiyecekleri ilk damaktan ölçüyor, bir şey olmazsa gelin yiyecek, amma büyüttünüz 🤣🤣🤣
Ahaha bu da güzeldi 😂. Değişik bir yorum 😀
Bence normal annesi bu yaşa kadar o kadar pasta yedirdi şimdi oğlu bir kaşık pasta yedirdi diye sorun mu oldu?
Annesine başka zaman yedirsin canım düğünde mi yedirecek illaki. O gün bir daha gelmeyecek özel bir gün sonuçta. Eşin ile senin aranda olması gereken bir gün.
İki çatal ister bir kaşık annesine bir kaşık eşine verir. Şimdi eşiyle evlendi diye eşi olacak kadın ilah mı? Daha sonra annesiyle olması gereken bir günde eşi kabul edecek mi? Bunlar hep soru işareti? Valla kimse kusura bakmasın Cennet anaların ayakları altındadır sözü benim için çok derin ve manalı dır. Eşinin de çocuğu olduğu zaman o zaman anlar evlat sevgisini.
Annenin yeri başka tamam Onur bir şey demiyoruz ama o gün özel bir gün o gün yapılması gereken neyse o yapılacak ilk iki çatal olur önce işine versin sonra annesine.
Tabiki bu kişisel tercih dediğin gibi yapan da var yapmayan da var.
Doğru olan ilk önce eşine vermesi.
Evlilik kanunun da pasta kesim merasiminde uyulması gereken kurallar diye bir kural mi var. Resmi gazete de yayınlandı mı benim mi haberim yok. Önce istediğine verir kardeşim bu kadar basit doğru yanlış damadın bileceği iş bizim değil.
Mesela sen evlenmemesi gereken insan gurubundansın nolur pastanı al ve ömür boyunca annenle otur ye kimsenin kızının başını yakma.
@Filmkoliküyeyim Allah senin karakterinde senin zihniyetinde birilerini karşıma çıkarmasın 🤲🤲🤲 bu zihniyetde ne anlayış olur ne orta yolu bulma olur ne eş olur nede anne olur. Birgün anne olup erkek evlat sahibi olduğunuzda evladinizin eş secimine bile karisacaksiniz evladiniz üzülmesin diye gözünüzün tutmadığı bir gelini istemeyeceksiniz. Kinamayiniz başınıza gelmedikçe anlayamazsınız.
Benim bir oğlum var zaten ve bu hayat ona ait seçimlerine karışamam cahil bir anne değilim şükür.
@Nergis_69 Bak önyargılı nergis sana şunu söylemeliyim ki ben psikoloji okuyorum. Anneci bir evlat eşini daima üzer ve mutsuz eder bunu biliyorum. Annem 1992 de vefat etti ben annesiz büyüdüm ve yokluğunu hayatın her alanında anladım. Şimdi burada ilk pastayı kim yiycek kavgası var eğer anlayışlı bir eş ise zaten bu durumu sorun bile etmez. Hatta eşin annesine de yedirmek gerekir önce. Ama siz tutmuş eften püfden şeyleri yazıyor sinir ediyorsunuz beni gereksiz kimin önce yediği yani. Bir kullanıcı vardı burada onun yorumunu gördüm takdir ettim. Diyorki ben böyle durumu asla sorun etmem sonuçta bundan sonraki günlerde eşimle daha çok vakit geçireceğim için annesi yemiş ben yemişim ilk çokta önemli değil. Bilmiyorum sorun yaratmak için mi yazıyorsunuz ya da anlayışsız bir kişiliğe mi sahipsiniz bunu çözemedim.
@Nergis_69 bide özel günmüş diye söyleyenler oluyor, özeli eve geçince olur. Bugün pasta kavgası yapan eş yarın çocuğun annesine sofra mi açar Allah aşkına. Mantıklı olun biraz.
O zaman gelin ve damat salona da gelmesin anne babalar eğlensin. Nasılsa onların hakkı.
Mantık ve sen birbirinize çok uzak kavramlarsınız lütfen o değerli kelimeyi kullanma.
@Filmkoliküyeyim Psikoljide yansıtma hastalığı vardır. Kişi kendinde olan bir sorunu karşısındaki kişiye yansıtır. Bir psikolog dan destek almanda fayda var derim.
@Nergis_69 Evet bu mantıklı bu konuda sana hak veriyorum. 👍🙏 Altı üstü bir pasta ya yeme ne olur ölcen mi 😄😄
Yansıtma hastalığı? Sen bu meslekten vazgeç samimi söylüyorum.
@Nergis_69 Bende evlendiğimde 500 kişilik salona yetecek kadar pasta sipariş ettim. İnanın bir kaşık yemedim. Eşimde yemedi, çünkü biz evliliği pasta üzerine değil yaşanacak güzel günler hastalıkta sağlıkta her daim birlikte olmak için yemin edip yaptık. Burada gelinin görüşünü aldınız mı bir resim koymuşlar önce annesine yedirdi diye cuk paylaşım yapmışlar ne biliyorsunuz adam belki önce eşine yedirdi sonra annesine yedirdi. ya da eşi pasta tatlı sevmiyordur hemen önyargılarinizi ortaya saçıyorsunuz ayıptır ya.
@Filmkoliküyeyim İnsan sağlığı benim için önemlidir senin için yardımcı olacağım. Kendine iyi bak depresyon ilaçlarını içmeyi unutma.
O zaman tedaviyi reddetmek ve bizi düşünmek yerine kendine faydan olsun.
O kadar boş beleş bir insansın ki hastalık hastasısın insanları tanımadan hastalık teşhisi yapıştırıyosun senin gibi insanlar bu dünyaya kötülük için gelmiş olmalı.
@Filmkoliküyeyim kendimi düşünmek için senin travma konuşmalarına maruz kalmamam gerek anlayışın için teşekkür ederim ☺️🙏
Travma anlatmadım sanırım şizofrenisin!
@Filmkoliküyeyim Bilmediği tanımadığı birine şizofreni demek öyle zannediyorum ruh hastalarında çok görülen bir vakaa 🫤 🤦
Bana depresyon teşhisi koyan biri mi diyor? Kişilik bozuklukları da var sanırım üzüldüm adına.
Hepimize deli teşhisi koyup Bakırköy'e postalayacak ahahahha
@Filmkoliküyeyim Benim için üzülme ne gerek yok. Göründüğün gibi biri olmadığını biliyorum çevrende yalancı gülümsemeler, insanlara karşı güven sorunu, verdiğin değerin karşılığını alamadığını biliyorum. Artık yorulmuş bitkin düşmüş birisin her gün anlayışsız insanlarla konuşmak zorunda kaldığını sonrasında böyle platformlarda seni gerçekten anlayabilen birini görmek sana mükafat olarak geliyor. Hayatının hiçbir zaman diliminde mutluluğu tam olarak yaşayamadin insanlar sürekli senin burnundan getirdiği için artık kanatlarını kapatmış kendi haline geçmiş birisin. Bir gün en yakınından kazık yersem korkusu var içinde yinede yaşamaya devam edebiliyorsun. Şimdi bu kadar yaşanmış travmadan sonra ben iyiyim demen beni inandıramaz
@Nergis_69 O zaman yandınız 😄😄👍
Görüyor musunuz kendi çocukluğuna nasıl indi üzüldüm adına hayatım ama bunların hepsi kurgu benim şen şakrak bir ortamım var ve gayet mutluyum çık şu kurgusal düşüncelerden.
@Filmkoliküyeyim Beni kandırabilirsin hatta kendinide kandırabilirsin. Ama Allah'ı asla kandıramazsın.
Tamam Sherlock
@Filmkoliküyeyim Gözlerindeki geçmişten gelen acıyı görüyorum onu bir tebessümle perdeleme ye çalışmışsın ama dürüstlüğün buna müsaade etmemiş. Yüzündeki gülümseme gerçek bir gülümseme değil. Herkes sana bakabilir ama herkes seni benim anladığım kadarıyla anlayamaz. Bakmak var görmek var.
Amca az izle filmleri dizileri bana replik lazım değil anlıyor musun?
@Filmkoliküyeyim Ben film izlemiyorum filmlere konu olacak hayatların piyesini yazıyorum. Bu aralar neflix den çıkamıyorsun. Bence kendine zaman ayır biraz kitap oku biraz yürüyüş yap. Bana film az izle derken senin ne kadar filmkolik biri olduğunu unuttuğumu sanma. 😄
O düğün ikisi için düzenlenmiş. Yani başrol ikisinin. Sorun değil ama bu şovdan başka bişi değil
Eşini gömüyorsun resmen orada.
Hani şey gibi bu "sen annemden sonra geliyorsun, annem ne derse o"bir de anneye bak ben geline vermedim sana verdim ilk dilimi der gibi şovmenlik. Bazi erkekler annesinin yanında ciddi ciddi sert davranıyormuş eşine eve gidince kuzu tabi 😃 var öyle bı tanıdik hatta sjsjjs
İşte ondan sonra geçimsizlik oluyor.
Allah karakterli eş versin. Yoksa hiç vermesin 😂
Amin amin 😂
olmaz, annesini sevip saysın tabi ama nerde nasıl davranacağını da bilmeli.
Kesinlikle ✌️👏
Anne sevgisi bir başkadır da nikahta yapılacak iş değil
Kesinlikle. Kan alacaksın böylelerinden 😀
Çok gereksiz hareket.
Annesine değer vermeyen insan sevdiğine değer verebilir mi? Ama bu yanlış hareket be annesine de değer vermek değil. Uygunsuz hareket.
Kesinlikle ✌️👏
Pastayı alsın beraber yesinler der çıkar giderdim sanırım. Daha baştan vermiş mesajı.
Evet balık baştan kokar derler.
anne sevgisini göstercek yer bulamamış herhalde ki şovunu yapıyor
Kesinlikle gereksiz hareket.
Üzgünüm ama "bırakıp giderim" desen de bırakıp gidemiyorsun o an. Normalde. yle yaparım böyle yaparım dediğim şeyler başıma geldi, hiçbirini yapamadım. Ama üzücü bir durum, annesinin de bunu kabul etmemesi gerekirdi, tüm suç adamda değil
Çok kırıcı bi durum ya.
Erkolar kapatılsın diyorum
Kuzular kapatılsın bence. Bizim günahımız ne 😂
Ana kuzuları.
Herşeyin bir raconu yeri zamanı vardır bu gibi durumlar garip olacak şey değil bu düğün karı koca için yapılan bir eğlence bu gibi insanlara normalde annene pasta ya da yemek yedir desen yedirmez tamamen şow başka bir açıklaması olamaz
Geline bir mesaj verilmek istenmiş. Hayatım sen hep ikinci planda olacaksın
İşte gelin orada kaçacaktı.
Kızlar böyle erkeklerle neden evlenir hiç anlamıyorum
Bende anlamıyorum 😂
Düğün gününde böyle bir şey yaparsa düğün gecesinin annesinin evide geçirsin derim ☹️☹️
Kesinlikle ✌️👏
Delikanlı adammış, çok güzel hareket yazdım bunu
Haha sonrası ne oldu acaba 😂
Bu kadın bunu 30 sene söyler unutmaz çünkü kadınlar 😂
İşte sorun burada 🤣
Helal olsun alnından öperdim onun annesi benim de validem olmuştur zaten
O gün geldiğinde sana yapıldığında görürüm.
yoo benim öyle gereksiz kıskançlarım yok çok şükür olmaz da
Görecez bakalım.
Bir erkek Annesine nasıl davranıyorsa karısına da öyle davranır noktaaa
Kesinlikle katılmıyorum. Evde huzursuzluk çıkar.
Orada bırakması lazımdı gelinin annesiyle mutlu mesut yaşasınlardi🙄
Kesinlikle ✌️👏
Ananın dizinin dibinde otur sakın evlenme der bırakır giderdim
Kuzular kapatılsın 😂
Olmaz cık. Evlilik dairesinden çıkıp boşanma avukatına giderim.
Direk evlenmeden düğünden çıkıp gitmeli.
Ya şöyle ki önceden nikah kıyılmıştır gibi detaylı düşündüm ben 🤔😂
Ahaha o da iyi fikir 😂
Tipinden belli ne olduğu ya. Bundan adam olmamış koca nasıl olsun ki.
✌️👏
Yedirsin ne olacak bana da yedirsin ama düğünde show amaçlı şeyleri gereksiz buluyorum zaten
Düğün gereksiz görülebilir ama düğünde bu olay olmamalı.
Tuhaf karşılardım şaşırır kalırdım.. nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum😐
Balık baştan kokarmış 😀
Böylelerini anasının dizinin dibinden ayırmamak gerekir.
Evde bırakmalı 🤣
Evet zaten çocuklar için en güvenilir yer annesinin yanıdır kalsın orada 30+ çocuklar.
🤣 sesli güldüm
Olmazz ayy gercekten kalp kırıcı kimsenin basina gelsin istemem ben dahil
Bende istemem de yapmam da.
Olmaz gitsin annesiyle evde pasta yemeye devam etsinler
Bence de. 😀
Annesi yapar yapar yerler.
Benim özel günümde böyle bişi yapsa vay haline o adamın
Adamın dünyasını başına yıkmak lazım 😀
annesi sonunda isterse tüm pasta yedirdsın ne olcak
Aynı evi artık o kadın ile paylaşacaksın ama
O zamanda evinde huzursuzluk çıkar. Kaynana geline huzur vermez.
Karışıyor işte
Hemde nasıl karışırlar var ya
Ne olmuş ki yedirsin ben gülerdim kesin. Önemli olan annesinin de oğlunun da kendisine nasıl davrandıkları ama hayatın genelinde ön plana anne geçerse sıkıntı herkesin yeri ayrı olmalı..
İşte anne ön planda olur hep. Eve de karışır.
O zaman sıkıntı
Kesinlikle ✌️👏
Olmaz arkadaş ne o öyle hepten moda oldu şimdi ananı çok seviyorsan git kır dizini otur dibinde nefret ediyorum ana kuzusu erkeklerden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?