
Gelinin yerinde olsam bırakır giderdim düğünü. Bugün bunu yapan yarın neler yapar.
#ZorundamıyımEfsane ✌ 1903 ✔™

Gelinin yerinde olsam bırakır giderdim düğünü. Bugün bunu yapan yarın neler yapar.
#ZorundamıyımEfsane ✌ 1903 ✔™
İlk pastayı annesine yediren adamın iyi bir koca olup olmayacağı, tek başına bu davranışa bakarak kesin olarak söylenemez. Bu durum, birçok farklı faktörün bir araya gelmesiyle değerlendirilmelidir. Annesine değer veren ve saygı gösteren bir erkek, genellikle ailesine önem veren biridir. Bu, olumlu bir özellik olarak kabul edilebilir.
Annesine karşı şefkatli ve ilgili olması, partnerine karşı da benzer bir tutum sergileyebileceğinin bir göstergesi olabilir. Annesine aşırı derecede bağlı olması, eşiyle arasında sorunlara yol açabilir. Her konuda annesinin fikrini alması, eşinin kendini değersiz hissetmesine neden olabilir. Kendi kararlarını alabilen ve ailesinden bağımsız bir birey olması önemlidir. Aksi takdirde, evlilikte sürekli olarak annesinin etkisinde kalabilir. Annesine gösterdiği saygıyı ve ilgiyi partnerine de göstermesi gerekir. Eşine karşı da şefkatli, anlayışlı ve destekleyici olmalıdır.
İlk günden böyle ise sonu gelmez 😀
kesinlikle :D
Tabii ki olur, bunda yanlış bir şey yok. Bir adamın annesine değer vermesi, onu sevmesi ve saygı göstermesi, onun iyi bir eş ya da baba olamayacağı anlamına gelmez. Önemli olan, hayatındaki insanlara nasıl davrandığı ve dengeleri nasıl kurduğudur. Eğer annesine saygı duyduğu gibi eşine de aynı sevgiyi, ilgiyi ve önemi veriyorsa, bunda hiçbir sorun yok. Ama annesini hayatındaki herkesin önüne koyup, eşinin varlığını yok sayıyorsa, işte o zaman sıkıntı olur. Her şeyde olduğu gibi burada da denge önemli.
Bu yanlışı düğünde hanımına yapan adam gibi, hiç olmadık yerlerde hanımcılık yapıp annesini üzen adamdan da olmaz. Çünkü eşi ve ailesi arasındaki dengeyi sağlamak herkesin görevi.
Rica ederim ✌😊
Bazı yerlerde gelenek olsada bizde pek alışılmış değil ben olsam çok gülerdim 😄
Sana yapılsa mı gülersin 😂
Ben sana yapıldığında anlamıştım cevabını 😂
Hiç unutmam bir ara komşumuzun düğününde damat gelinin yüzüne pasta sürmüştü gelinde kocaman dilim kesip damadın suratına patlattı ne tesadüf o gün Kaynanalar mahalleyi birbirine ketmıştı kavga edecez diye sonra düğünde bir şey olmamış gibi oldular sonundada gelinin ablası damadın annesini düğün salonunun havuzuna itmişti o da kayıp havuza düşmüştü gelinin annesi kızımı boğuyor diye damadın annesinin üstüne atlamıştı ortalığı birbirine kattılar bildiğin 🤣
Ay nasıl güldüm var ya gözlerimden yaş geldi orada olmayı çok isterdim 🤣
Ya video çekmelikmiş tam 😂
Sen çekseydin anı olurdu işte 😂
Çaktırmadan canım. Yoksa havuza çekerlerdi seni de 😂 ring orası 😂
😂😂😂
Ricalar 🌹😊
Cevap
18Cevap
Bu videoyu izlemiştim canım ve sinir olmustum orada kadının düştüğü durum defersizlikten başka bir şey değil düğünde bunu yapan bir adam evlrndikteny sonra neler yapar hayel bile edemiyorum , eğer evlenmiş ise önceliğin eşin olmalıdır , hala ananin etekleri altından çıkamiyorsan ozaman evlenmiyeceksin oturacaksin ananin dizinin dibinde ozaman , burada damadı şiddetle kınıyorum yaptığı büyük bir saygısızlık
Kesinlikle haklısın maviş sultan 🥰
Teşekkür ederim 🙏❤️
Ben böyle düşünüyorum, erkek annesine değer vermeli. Vermezse diyelim ben, derdim git anneni gör. Çünkü sevdiğim kişiyi Dünya'ya getirip tanımama vesile olan kadına saygım sonsuz olurdu. Annesine kötü olandan korkmak gerekir, demek kadınlara bakışı bu diye. 🧐 Öte taraftan başıma gelmiş olsa bu durum biraz kırılırdım, çünkü özel bir gününüz. Bu bakımdan eşe öncelik tanınmalı. Normalde anneye saygı her zaman olmalı ancak eş de ihmal edilmemeli. İki tarafın da gönlü hoş tutulmalı. ✨
Olmaz. Her şeyin bir usulü adabı var. Şimdi aklımdan geçeni yazsam olmayacak bu nasıl rezillik yahuuu...
Düğün adı üstünde gelinle damadın günü ve kutlaması kayınvalide buna dahil oluyorsa onunda da ahlak yoksunlugu vardır. Senin ne işin var gelinle damadın ozelinin arasında diye sorarlar...
Hiç mi pasta yememiş bu kadin?
Bilemedim valla. Çok gereksiz bir şey olmuş. Anlayışsızlık.
Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun sayın uberim.
Teşekkür ederim
Asla olmaz evet annelerimize değer verelim (benim için de annem çok özel ve kıymetlidir asla sevgimi saygımı esirgemem) el üstünde tutalım ama bir çiftin en özel gününde ön plana çıkacak kişi anne değildir. Öyle ana kuzusuyla da olmaz zaten, gitsin anasının dizinin dibinde otursun. Koca olacak adam hem anasının hem karısının gönlünü hoş edebilecek adamdır.
Aynen öyle zaten hayatında bir gün olacak bir şey bu
Bütün pastalar validelerimizin olsun da şimdi buna ne lüzum var, bugün gelin ve damadın günü, niye öncelik valideye veriliyor, bunu yapan adam annesinin ağzına bakar hep, eşini de ezdirir, annesine hayır diyemeyip eşiyle aile olamaz, bütünleşemez, kayınvalide hanım neden bugüne ortak oluyor, oğlunu mu kıskanıyor, o zaman hiç evlendirmesin, oğlu da annesinin koynuna.
Erkekler ve erkek anneleri neden evlenileceği zaman sanki terk ediliyor/ ediyormuş hissine kapılıyor anlamıyorum. Madem böyle düşünüp üzüleceksiniz hiç evlenmeyin diz dize baş başa oturum
Bence de. Ayırım yapılacağı yer bilinmesi gerekli.
Evet yaptığı davranış, kıza karşı saygısızlık olmuş. Ama sadece bir hareketten dolayı bu kişiden eş olmaz diyemeyiz. Belki de amacı sadece anneye hürmet idi.
Anneye de başka zaman hürmet etsin canım. O gün tek gün yaşanılacak yani.
Adamın yaptı büyük terbiyesizlik annenin yaptı da terbiyesizlik
Annene yine yedir ama şov yapma ömür boyu yedir
Herşeyi geçtim bunu kendi annneme gösterdim öyle yapan öldürürüm seni dedi
Annelerin anlayışlı olması lazım demek ki.
Bu embesille evlenen kadına acımam. Böyle mahluklar kendini adam sanıyo kadınlara kötü davranıyor bir de. Uzak durucaksın anasından başka kadına yanaşamayacak, geberince de soyu tükenecek yayılmayacak. Embesil kıro
Evet kimse acımaz bence.
Bunu Annesini çok sevdiği icin değil, muhtemelen ilgi ve fav almak için yapmışlardır sosyal meyda primi için girilmeyen hal yok😅
Bu da değildir artık ya :D
Aşkım istersen anneni de yatak odasına getir ortamiz da yatsın 😹. ben istemem sayet. büyüğüm saygı duyarım ama o benimm kocam olucak artık
İlk baştan böyle yapan sonra ne yapar acaba
Demii , artık benim kocamsaa olmaz ben bakicam ona o bana bakıcak. 🙈
Evet sonra o da yiyeceklerinden mahrum kalır 😂
O düğünü, o pastayı, takıyı, evi Anam vermiş ise gelinliği de ona giydirmek de sıkıntı olmaz ver gitsin kocaman pasta
Yok hocam ya ilk gün bunu yapan sonradan neler yapar.
"İlk gece de annesiyle sarılıp uyusun" diyen gelin haklıdır bence...
Evet :D
Annesini sevmesini problem etmem ama suyunu çıkarmsın
Aynen öyle. Gereksiz hareket
Olmaz annesine o kadar düşkünse evlenmesin zaten saçma sapan hareketlere gerek yok
Aynen öyle. Zaten tek bir gün annesi de yemeyi versin.
Kesinlikle anlayış sıfır
Olsa olsa ex koca olur 😎😝
Daha koca bile olamamış ki ex olsun 🤣
E imza atilmis ki pasta faslina gecilmis baksana 🤣
Belki atılmamıştır 🤣
Atilmis atilmis. Sordum ben 😬😬
:D :D
Başka bir yerde olsa neyse de, düğünde olması saçmalık olmuş...
Çok hemde.
Ben büyük konuşmucsm başıma gelir biliyorum ama bu kadar da pes
Allah korusun 😂
Bana sorarsan en doğrusunu yapmış çünkü eş gider kardeş dost arkadaş gider anne asla gidemez
İlk günden böyle yaparsan gider 🤣
Yolu açık olsun zorla kimseyi yanında tutamam
Koca olur ama evliliğin devamında yıllar sürecek 'sen pastayı annene yedirmiştin' serzenişlerine de hazır olsun.. Kısacası allah sabır versin.
Hiç bitmez o 😂
Bitmez :)
Sonun da neler yiyecek boş ver o kız onu halleder 😂
Bak bak bak 🤣
Hahahahsdh
İlk defa böyle bir cevap geldi 🤣
Ben doğruları söyleyim 😅
Doğruları söyleyeni severim 🤣
Bu geline saygısızlık. Ben düğünü bırakır giderim. Nikah varsa bile giderim...
Ben ve o biz olamamışız demektir. Ne kadar gereksiz yapılan şey
Annesinin eteğinde dolaşan adam sağlıklı bi hayat devam ettiremez başkasıyla
Eş de çocuk da ikinci planda kalır
Kesinlikle olmaz herkesin yeri ayrı bugün gelinin günü kabul edilemez bence...
Evet aynen. 😊
Şahsen anasına neden yediriyor? Ama yedirebilir sorun yok ya anası sonuçta
Sen oradayken anneye mi yedirsin yani.
Yedirsin benimde oğlum var 😆
Ahshha olmaz olmaz.
🥹🥹
Bunu bana yaparsa bır karısı olur mu bılmem anasıyla mutluluklarrrr
Aylar önce aynı fotoyla aynı soruyu sordum. Olmaz olamazz
Bi kenarından bende yedireyim diye ters köşe yaparım
Hic farketmez isterse davetlilere de yedirsin benden once bunun icin sorun cikarmam
Bu videoyu izledim kızın yerinde olsam tabağı çocuğun yüzüne yapıştırırdım
Valla pastayı kafasına takarım öyle dolaşır 😂
Anneci erkek işte.. Koca olur ama hayatı zindan eder
Umursamazdım. Benim takılacak 83663738 tane sebebim var. Annesini umursamam büyük ihtimalle 😋
sol eşe sağ anneye olsayı
o zaman eşitlik olurdu
2 çatal pasta ile eşitliği sağlardı
Çok güzel olur
Anasıyla evlensin o zaman anakuzusu ezik
Wooow çok sert
O zaman niye evleniyor, anasıyla yaşamaya devam edeydi
Formu önemli mi ölü ya da diri olması 😃
Hangisinin 😂
aman ne takıyorsun ki bunları
Sana yapılsa hoş mu
benim için sorun yok 😉
Yok ya öyle düşünme insan üzülür o durumda
Olmaz o gün o ciftin günü sonuçta anne ne alaka
Evet annenin anlayışsızlığı
Ana kuzuları uzak dursun
Kesinlikle ✌️👏
Hayır ayrılık sebebi.
Bence de gelin rezil oldu yani.
E yani..
orada çeker giderdim, bu ne rezillik.
Büyük rezillik
Ay hayır ertesi gün boşanma davası 🤣🥳
Direk salon terk bence 🤣
Hayır dur bi azıcık kurtlarımı dökeyim öyle düğünden sonra motoruma biner kendi evime giderim🤣💅🏻
Ahaha o da güzel 😂
boş ver ya anasını seven karısını da sever
Sever ama orada rezillik yani gelin için
Yani orada abartmış biraz
Olmaz, saçma ve yersiz hareketler
Bence de. Sen kafasına geçirirdin Eda 😂
Annesi şeker hastasıysa olabilir😂
İlk defa böyle bir yaklaşım 😂
Bu soruyu daha önce 200 kişi yanıtladı şimdi de 30 kişiye yakın yanıtlayan oldu ilk defa böyle bir cevap geldi 🤣
Gün sonunda diğer cevaplardan sonra 😅
İlk sen söyledin senin yerin ayrı 😅
Adam gibi adam 🤣🤣
Ahaha yok daha 😀
Şaka şaka 😂
Asla olmaz gitsin annesini…
Olmaz başlamadan bitmistir o evlilik.
olmaz tabiki.. anasının evinde otursun
Asla olmaz ayrılık sebebi
Evlerden ırak 🤣🤣
Çok gurur kırıcı ayrılma sebebi
Düğünü orada iptal ederim bu arada.
Belliki aile değerleri kavramına önem veriyor
Olmaz
Olmaz tabii.
Olmaz vxg
Olmaz evet.
Bal gibi olur
Bu da bir düşünce.
Eziklk
Kesinlikle ✌️👏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?