Selamlar. 16 haftalık hamileyim. Hastane çıkışından tutun arabasına ana kucağına kadar her şeyi kayınvalidemle kayınpederim alıyor. Niyetleri kötü değil, çocuk doğunca çok para gidecek şimdi siz harcamayın diyorlar ama istediğim şeyler favorilerimde kalakalıyor öyle. Hastane çıkışını cırtlak yeşil almışlar. E zaten hastane çıkışı 1 tane olur genelde, ben başka alsam onların aldığını giydiremicem ayıp olacak. Ama niye benim seçtiğim, benim zevkime uyan şeyler varken cırtlak yeşil giydireyim bilmiyorum. Yine alsınlar istiyorlarsa ama fikrimi de sorsunlar istiyorum. Arabayı iade ettirdim mesela çünkü asla istediğim bi tip araba değildi, orada alındılar biraz ama en çok kullanacağım şeyi bile bana sormadılar. :(
Kırmak istemiyorum dediğim gibi niyetleri kötü değil, ona göre cevaplarsanız seviniriiimm.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer