Hamileyim, bebeğin tüm eşyalarını kayın ailem alıyor, bende heves bırakmıyorlar. Ne demeliyim?

Selamlar. 16 haftalık hamileyim. Hastane çıkışından tutun arabasına ana kucağına kadar her şeyi kayınvalidemle kayınpederim alıyor. Niyetleri kötü değil, çocuk doğunca çok para gidecek şimdi siz harcamayın diyorlar ama istediğim şeyler favorilerimde kalakalıyor öyle. Hastane çıkışını cırtlak yeşil almışlar. E zaten hastane çıkışı 1 tane olur genelde, ben başka alsam onların aldığını giydiremicem ayıp olacak. Ama niye benim seçtiğim, benim zevkime uyan şeyler varken cırtlak yeşil giydireyim bilmiyorum. Yine alsınlar istiyorlarsa ama fikrimi de sorsunlar istiyorum. Arabayı iade ettirdim mesela çünkü asla istediğim bi tip araba değildi, orada alındılar biraz ama en çok kullanacağım şeyi bile bana sormadılar. :(

Kırmak istemiyorum dediğim gibi niyetleri kötü değil, ona göre cevaplarsanız seviniriiimm.

Hamileyim, bebeğin tüm eşyalarını kayın ailem alıyor, bende heves bırakmıyorlar. Ne demeliyim?
Cevapla