Arkadaşlar 5 yıllık erkek arkadaşımdan hamile kaldım ve şu an 6 aylık hamileyim. Hamile olduğumu 4 aylıkken öğrendim. Nasıl bu kadar geç öğrendin diye sorarsanız Hakkari'de görev yapıyorum, sokağa çıkma yasağı ve doktorun olmamasından dolayı muayene olamadım. Tabi ki bir şeyler hissediyordum ve aldırmak da hiç istemedim. Erkek arkadaşımla birbirimizi seviyoruz ve hamile olduğumu öğrendikten sonra nikah kıydık. Zaten böyle bir şey olmasa bile seneye evlenmeyi düşünüyorduk. Sorun şu ki; aileme ne diyeceğimi bilemiyorum, şu aralar söylemeyi düşünüyorum ama fikirlerinize ihtiyacım var çok korkuyorum ailemi çok seviyorum ve onları kaybetmeyi hiç istemiyorum. Yaptığım bu hata yüzünden çok pişmanım keşke her şey normal seyrinde gidebilseydi ama bebeğim için tüm bunlara katlanmam gerekiyor. Ailem ne tepki verir ve nasıl bir yol izlemem gerekir lütfen yardımcı olun..
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılNikahı kendin kıydın gördün sadece bir imza attın sevgilinle aranızdaki birbirinize bakış açınız ilişki ve hisleriniz değişmedi. Evlenmek sadece insanlar bizim seks yapmamıza izin versin diye atılan bir imza. Bu yüzden de durum rahatsız edici bile ama konumuz bu değil. Zaten birbirinizi seviyormuşsunuz ve evlenecekmişsiniz ve sen hamilesin. Ailene söylemekten ve kendini en iyi şekilde ifade ederek durumu anlatmaktan başka elinden bir şey gelmez. Elinden daha fazlası gelemeyecek şeyler için de ne kendini ne de bebeğini strese sıkıntıya sokma. Bence tepki gösterseler bile zamanla ve torunları doğduğunda geçecektir. İstersen aile bireyleri ile tek tek konuş ama ve yalnız değil kocanla beraber. Ki böylece kimse kimseyi gaza getirmiş olmaz ailenizden. Ayrıca hamilelik çok önemli bir konu senin bu dönemde bunlarla uğraşman değil doğum öncesi ve sonrası hakkında araştırmalar yapman gelecek hakkında planlar kurman lazım.
12 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah dediğin gibi olur doğuma 3 ayım kaldı. İster istemez şu sıralar stres yapıyorum. Eşim hep destekçim bu konuda en büyük desteğim o. Ailemin karşısına çıkmaya utanıyorum sadece.
- +1 yıl
En önemli şey eşinin desteği zaten. Üzme kendini ve stres yapma çünkü harika bir çocuk yetiştirirsen onun bu konuda eğer ailen sana tepki göstermeye devam etse bile 2 çift lafı olur ileride. Sen yanlış bir şey yapmadın. Artık ailen var ve bebeğin olacak iyi bir anne olmaya bak sen. Ki bence korktuğun gibi de olmayacaktır
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 789 cevap paylaştı. Sorun yok ki. Evlendin sonucta. Onlar evlendigine kizabilirler habersiz. Ama ilk evlendigini soyle. 3 hafta sonrada hamile oldugunu soyle. Erken dogum yaptım dersin. ya da direk dogruyu soylersin. Senin kararın. Ama sen evlenip cocugu aldırmamakla dogrusunu yapmıssın.😊
09 Yorumla
Soran+1 yıl@Banjara peki nasıl söylemeyi düşünüyosunuz?
Soran+1 yılEvet bebeğimi ve eşimi seviyorum, ailem çok üzülecek bende stres yapıyorum kaç zamandır ve tekim yanımda biri olması lazım artık. Önce anneme söylesem o babama durumu nasıl anlatır
Soran+1 yıl@Banjara İnşallah. Sizin de Allah yardımcınız olsun her şey yoluna girsin.
Umarım senin ve eşin açısından herşey yolunda gider ailene gelince muhakkaki sana kirilacaklar ve uzülücekler lakin cocugunuz oldugunda hersey duzelir bence erkek arkadasinla her iki aile buyuklerini cagrin bir yere aciklayin ne kadar erken aciklasaniz o kar
11 Yorumla
Soran+1 yılEşimin ailesi yok, yani benim de onun da tek dayanağımız benim ailem olucak. İnşallah dediğiniz gibi olur, teşekkür ederim.
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılne kadar da kızsalar.. bebeği görünce herşey değişecektir.. hayatta herşey kısmettir.. Bebekler şanslarıyla beraber gelirler hep.. Eminim önce çok bozulup sonra yumuşayacaklardır.. üzmeyin kendinizi.. bebeğinizi güle güle büyütün hayırlısıyla..
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
29Cevap
Bence şu dakika söyle verecekleri tepkilerden korkma kimse mükemmel değil bu hayatta kimse kusursuzda değil. Benim babam annemi aldattı çocuğu aldı getirdi annem baktı büyüttü bir fırtına kopuyor ama sonrasında duzelmeyecek şey yok. Eğer seni redderselerde bunu kabullen kendini ve çocuğunu sana sahip çıkan eşini yıpratma. Öğretmen olmuşsun belirli gelirin var başın öne egilmez ki ailen sana değer veriyorsa 10 yıl sonra olsada affederler üzülme... üzülmeye degmiyor hayat güzel ablacim...
10 Yorumla
+1 yılArtık evli olduğuna göre bebeğin ayını söylemesen bile muhakkak haberdar et. Bilsinler Mutlu olsunlar... Annenle paylaş önce ! Önce o bilsin. Yanına çağar ya da . ya da sen git. Ama yüz yüze söyle. Annen ortalığa bu haberi şerbet gibi sunacaktır. Yanında olacaktır
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Acik acik konus baska yolun yok olan olmus cunku deistiremezsin hem nikah kiyilmis neden kizsinlar? Ewlisin su anda. Cok korkuyosan erken dogum
Yaptim dersin vs vs10 Yorumla
+1 yılAilen özellikle baban bayağı köpürüp sinirlenecektir hazırlıklı ol. Ama evlendiğinizi duyunca belki biraz sakinleşir. Ama torun doğduğunda siniri diner merak etme.
Ha bu arada önce annene anlat.10 Yorumla
+1 yılkızmazlar bence sevinirler bile görevde olduğumdan söyleyemedik dersiniz benim ablam da benden başkasına hamile olduğunu söylememişti çünkü düşük tehlikesi yaşadı aylarca kimse üzülmesin istedi böyle bişey söyleyebilirsiniz riskli olduğu için üzülmenizi istemedik dersiniz anlayış gösterirler hamilesiniz dülünüp üzülmeyin bebeğiniz hisseder
10 Yorumlaen kötü 12 hafta sonra torunları ile tanıştıracaksın zaten bu arada söylersen şok etkisi azalır torunlarını gördülermi de herşeyi unuturlar
11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah sağol
Bebeği ailesi bırakmıstı evlat edindim de. Erkek arkadaşım da kabul etti de. Evlendikten düğünden sonra çocuk büyüsün yıllar gecain sizinkiler ölmeye yakın beniö öz çocuğumdu korktum söylemedim dersin 😂😂😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılBu anca filmlerde oluyo yaa malesef :)
+1 yılEvliyim demişsin? Normal bir durum o zaman. Önceden olmuş tamam ama, artık evlisin. Hamileyim dediğinde, sevinirler. Sonuçta evliyken oldu sanır onlar. Yani yapacak bir şey yok. Gizlesen, karnın şiştikçe anlayacaklar. Niye söylemedin derler sonra.
11 Yorumla
+1 yılBurda nasıl bize anlattıysan ailenede anlatırsın tabiki kızacaklar sakladın diye bunca zaman. Ama bebek bir dünya yuzunu gorsun bak nasıl değişicekelr bebegin sucu yok sonuçta ve en geç o zaman kabul ederler. Sıkma canını bebege zarar güzel dusun
00 Yorumla
+1 yılKarnin iyice sistiktwn sonra onceden oldugunu anlarlar Şu an soyle yeni hamileyim falan de nasil olsa uzaksin dogduktan 2-3 ay sonra bebek dogdu dersin yani onlar onu 2-3 ay kucuk sanarlar
01 Yorumla
Soran+1 yılİşte şu an tek olduğum için yanıma annemi ve kız kardeşimi istiyorum yani eninde sonunda öğrenecekler.
+1 yılAilen önce tabi kizar, darilir. Ama zaman gectikce alisirlar. Sanirim ailen bilmiyo nikah kiydiginizi. Önce bence nikah kiydiginizi söyle sonra cocuk oldu dersin. Neden söylemedin bize nikah kiydigini aciklarsin korktugunu. Aileni nekadar cok sevdiginide dile getirmeyi unutma. Basta kizaralar sonra kiyamazlar sana. Bence cabuk zaman gecmeden hemen söyle. Ama telefonla olacak bisey degil bu, oraya gotme ihtimalin varsa öyle söyle. Esini al ve git canim
02 Yorumla
Soran+1 yılYanlarına gitme ihtimalim yok çünkü akrabalarla aynı apartmanda yaşıyorlar. Kimsenin beni böyle görmesini istemiyorum en azından önce ailem öğrensin, o yüzden telefonda söylemek zorundayım. Dediğin gibi yüz yüze olması daha sağlıklı olurdu. Yanıma çağırmayı düşünüyorum. Hayırlısı artık
- +1 yıl
Ozaman ara, dik dur olan oldu bikere zamani geri getirmezsin. Bencede akrabalar bilmesin önce. Annene babana söyle kizacaklar ama gececek buda.
+1 yılönve Allah yardımcın olsun bence ailen öğrendikten sonra kızıcaktır tabiki ama sen diren bebeğini dünyaya getir eğer imkanın varsa şehri terket ailen sokağa aıcak değil dua et Rabbime bebeğini sana bağışlasın :)
00 Yorumla
+1 yılAilen nasıl kişiler? Yani evlendiyseniz zaten sıkıntı olmaz belliki sevdiğin de adam gibi adammış direk evlenmiş bence sıkıntı olmaz.
01 Yorumla
Soran+1 yılAilem sakindir ve kavgacı değiller asla ve beni çok seviyorlar ama tabi böyle bir şeye nasıl tepki verilir ne kadar uysal da olsalar bilemiyorum.
+1 yılhukuki olarak bebek evlendikten 1 dk sonra da doğmuş olsa, hayat arkadaşlığından doğan bir bebek kabul edilmemektedir. o yüzden erken geldi bahanesiyle yutturabilirsin diye düşünüyorum.
00 YorumlaAilenin anlayışla karşılayacağına eminim tabiki önce annenle konuşmalısın o her zaman daha yumuşak yaklaşır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılhamile olduğunu öğrenince evlenmişsin. sorun ne? bazı insanların bebeği olmuyor kısır oldukları için... ne güzel işte... ama burda tek sorun var o da ülkede genel anlamda bir kaos var. ve siz kaos ortamında bebek yapıyorsunuz...
00 Yorumlaailenden habersiz yaptığın için çok üzülebilir ve sinirlenebilirler
yaşın maks 24 tahminimce, bilemiyorum ama zorlu günler seni bekliyor :S00 YorumlaMadem aileni kaybetmek istemiyorsun, evlendikten sonra hamile kaldım de. Sonuçta bu yalanın amacı kötü değil
00 Yorumla
+1 yılNabarsaniz yapın be Senin Ailene saygın olsaydı zaten gidip 5 yıl Karı Koca hayatı yaşamazdın. Bir Ailenin olduğu şimdi mi aklına geldi?
00 YorumlaHerseyi açık açık anlat nikah da yapmışsınız biraz küstü gibi yaparlar ama evladin dogunca düzelir hersey emin ol
10 YorumlaPardon da evli değilken mi ilişkiye girip hamile kaldın onu anlayamadım
04 Yorumla
Soran+1 yılHamile olduğumu öğrendikten sonra evlendik
Soran+1 yılTamam işte aynı şeyden bahsediyoruz dediğin gibi oldu
+1 yılBüyük tepki alacaksın emin ol nasıl bir yol izlenir bilemiycem Allah vermesin kimseye çok zor bir durum gecekten
00 Yorumla
+1 yılevlenmissiniz iste bisey demene gerek yok zaten ailenden uzaktasin 3 ay sonra dogur erken dogum dersin ya da 3-4 ay daha bekle bebegimiz oldu de sonucta artik kocandir
00 Yorumla
+1 yılAileye göre ne tepki vereceği değişir ama ailen sonuçta ne kadar kızsalarda kıyamazlar evlatlarına
00 YorumlaÇok samımı oldugun bı aıle bıreyıne soyle beraberce fıkır yırutun yvs yvsc
10 Yorumla
+1 yılailen yine de üzülüp yıkılacaktır. ilk bikaç sene sana soğuk davranabilirler. sen ailene aylardır evli olduğunu ve hamile olduğunu söyle. ailen üzülecektir ama yapcak bişeyleri yok.
00 Yorumla
+1 yılBadem yedin bir bok oturup temizleyeceksin başka bir alternatifi de yok bu işin
00 Yorumla
+1 yılEvlendiğinizi olan olaylardan ötürü haber veremediğinizi vs ekle abart anlat :D bebeği kucaklarına verdin mi ahanda kraliçesin :D
00 Yorumla
+1 yılZaten evlenmişsiniz başta bir tepkileri olur ama kabullenirler yani
00 YorumlaZaten hakaride görevde olman ailen için stresli bir durum hamile olman nikah kıyman onları pek şaşırtmaz zaten 😁
10 Yorumla
+1 yılcusss ya insan 2ci ayda adet olmayinca anlamazmi hamile oldugunu
04 Yorumla
Soran+1 yılAnladım elbette ama bulunduğum yerden dolayı muayene olamadım. Daha önce de stresten kaynaklı 3 ay adet olamamıştım. Bu yüzden hep bir tereddüt içerisindeydim. Karnım da 5. aydan itibaren şişmeye başladı ve bulantı kusma gibi hiçbir belirti göstermedim.
- +1 yıl
gebelik testi diye bisi var eczanede degilmi
Soran+1 yılOlduğunu ben de biliyorum ama sen Hakkari'yi bilmiyorsun sanırım.
- +1 yıl
gidip eczaneden gebelik testi alamiyorsan yasama orda... biliyorum ne dagbasi oldugunu merak et me..!
+1 yıl6 aylık hamileyim ve evliyim ama ailem bilmiyor ne yapmalıyım? evlisin eşin biliyor doğrumu ve onlardan uzaktasın.
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet hamile olduğumu öğrendikten sonra nikah yaptık ama tabi anneme babama kardeşlerime söyleyemedim ama söylemem gerekiyor. şu an onlardan uzaktayım beni görmüyorlar.
- +1 yıl
onlar senin nikalandığınımı bilmiyorlar hamile kaldığınımı
Soran+1 yılikisini de bilmiyorlar zaten hamile kaldığım için evlendik
- +1 yıl
Afferim işin zor
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlmuş bitmiş
Söyle
Bişey olmaz
Nikah var artık
Benimkiler ben doğduktan sonra nikah yapmış00 YorumlaEca kiça malxirabi ma ew çi akile gelte temam yaptin o zaman sahip ciksin sana ya da ya da ne bileyim vallah ne diyecegimi sasirdim kore kerê de çi bejim ma ez nizanim çi bejim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEn iyi olani yapmissin evlenmissin ailen belki ilk karsi cikar ama sonra hersey yoluna girer. Zaman gecmeden aramalisin..)
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAman ya boşver hem evlisiniz artk bisey olmaz cocuk dpgcagi zamanda erken dogum dersin babana annen bisey demez
10 Yorumla
+1 yılAile yapın nasıl bilmiyorum o yüzden nasıl tepki verirler bilemedim. Allah yardımcin olsun
00 YorumlaAilen üzülür tabi ki. Ne yaparlarsa yapaınlar haklılar bunun bilincinde davran ve alttan al.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yıldoğum yaklaşmış belli değilmi hala babası sorumluluk almıyormu
08 Yorumla
Soran+1 yılEvet belli ama ailemin yanında değilim şu an beni görmedikleri için uzun zamandır haberleri yok. Ama artık söylemem gerekiyor. Babası en büyük destekçim zaten nikahımızı kıydık. Tek derdim aileme bu durumları anlatabilmek.
- +1 yıl
risk alkmışsın
- +1 yıl
risk almışsın
- +1 yıl
o adamı bul acil evlen geçcide olsa
Soran+1 yılEvlendik zaten
- +1 yıl
kaygın ne ozaman
Soran+1 yılaileme nasıl söylerim kaygısı
- +1 yıl
evlendik de bir anda söyle
Gizli Üye(36-45)+1 yılannenin babanin yerinde olsaydim kahrolurdum.. biz bu kiza hic bir sey ogretememişmiyiz diye.
00 Yorumla
+1 yılAllah sabır versin sana zor. İnşallah güzel bir bebeğin olur sağlıklı
00 Yorumla
+1 yılSen dua et o herif seni yüzüstü bırakmamış
60 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılevlenmişsiniz zaten bundan sonra ne olacak?
ailen değil kocan var artık senin yanında.00 Yorumla
+1 yılYa zaten evlisin hamileyimmde işte
00 Yorumla
+1 yılYuvadan aldığını söylesen?
02 Yorumla
Soran+1 yılİleride bebeğim için skıntı olabilir. Er ya da geç ortaya çıkacak. Çocuğuma yuvadan alındı diye etiket vurup hayatında sıkıntı yaratmak istemiyorum.
- +1 yıl
Haklısın , ailene açıkça söyleyip ikna etmekten başka seçeneğin yok bence .
bunda da bir hayır vardır
10 Yorumlabu konuda bir fikrim yok
00 YorumlaArtik evlisiniz problem yok bacim soyle
02 Yorumla
Soran+1 yılAma nasıl söylenir böyle bir şey?
Aile & Toplum konusunda 319 cevap paylaştı. Durumunuz ne oldu
00 Yorumla
+1 yılgüzel bir trol inşallah başına gelir
00 YorumlaOlduğu gibi anlat herşeyi en iyisi
00 Yorumla
+1 yılIstemediysen katlanacaksin
00 YorumlaŞakami bu gayet ciddiyse soru , durum vahim gibi
00 YorumlaSoylemelisin kesinlikle
00 YorumlaEvlatliktan atabilirler
00 Yorumlaailen evlendiğini biliyormu
02 Yorumla
Soran+1 yılŞu aralar söylemeyi planlıyoruz ama nasıl bir yol izlemem konusunda fikire ihtiyacım var
Kabullenmeleri zor olur. Kolay gelsin
00 YorumlaAilen erkek arkadasini taniyormu
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet babam hariç herkes tanıyor.
olan olmus annene bahsetmelisin
00 Yorumlaben doktorum alabilirm
00 Yorumla- Devamını Gör (5)
Devamını Gör(50)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 6 aylık hamileyim ve evliyim ama ailem bilmiyor ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar