2 arkadaşımla küstük bitti sildim arkadaşım kalmadı depresyona girdim napıcam?

Duş bile almaya üşeniyorum saatler sonra alıyorum depresyondayım galiba. tek başına gezicem resmen bu yaz. dışarı çıkmak bile istemiyorum napmalıyım?
2 arkadaşımla küstük bitti sildim arkadaşım kalmadı depresyona girdim napıcam?
Cevapla