Arkadaşlar napıcam ben? Kafayı mı sıyırdım? Psikolojim altüst oldu?

OKB hayatımı s. kiyor. Kafayı sıyırmama ramak kaldı. 2 gün sonra bütüm var saatlerce dersten kalkıp elimi yüzümü yıkıyorum. Kafayı sıyırdım. Yurttaki kızlar tuhaf tuhaf bakıyor sürekli el yıkadığımı görünce. Kafayı sıyırıyorum. Derse başlamadan önce 20-25 kere yüzüme su vuruyorum. Ellerimi yıkıyorum. Dersten kalkıp ellerimin kuruduğunu düşünüp ellerimi yıkıyorum. Bir kere değil 10 defa el yıkıyorum. Napıcam ben? Ders çalışacağım zamanlar yapıyorum tüm bunları. Delirdim mi ben?

Arkadaşlar napıcam ben? Kafayı mı sıyırdım? Psikolojim altüst oldu?
Cevapla