Dost kazığı yedim depresyondan çıkmak istiyorum?

Çok mutsuzum çünkü bugün yeniden bir dost Kazığı yedim şu yaşıma kadar o kadar fazla dost kazığı yedim ki her güvenliğim de güvenin boşa çıktı ona çok güvenmiştim kendimi büyük bir Yalanla kandırmışım Halbuki Arkadaşım çok ama gerçek bir dostum hiçbir zaman yok olmadı hiç şu an ağlıyorum çok üzgünüm bugün doğum günüm ama doğum günümde ağlayarak geçiriyorum Gerçekten kalbimi yaraladı hiç kimse doğum günümü kutlamadı
Dost kazığı yedim depresyondan çıkmak istiyorum?
Cevapla