Okul deyince aklınıza gelen ilk şey ne :) Anketimize katılın 😊
Aşklar
Kankalar
Dersler
Oyunlar
Tenefüs
Öğretmenler
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
performanslar
projeler
sözlüler (özelliklede mat sözlüsü :)
sevgililelriyle konuşmak için tel isteyen kızlar
kantin ( i zil çalar çalmaz hoop kantinde idim :D
sınıf defteri (kaybolduğu için disiplin cezası almıştık ve başkanlıktan men edilmiştim :((
uzun eşek (sağolsunlar erkekler çok güldürürdü bu oyunlarıyla :D
insanın yazdıkça yazası geliyor şu an :D
Peformans projeler gerçekten sıkıyordu ya :)
Kantin favori mekan :)
neresi bu lise mi ilkokul mu :) Oyun oynadıklarına göre :) Sende izliyor muydun
Rica ederim cevabın hoşuma gitti 😊
Okuldan kacip okula en yakin parkta bos bos oturmak :)
Biz de çok yapardık onu :)
f tipi ceza evi. Evet okulumuzun dizaynı F tipiydi birde yazmışlar ilk yapımını...
F tipi neymiş bir bilgim yok o konuda :)
www.google.com.tr/webhp
Dizayn bu, bildiğin F ye benziyor okul ;)
Yanlış link atmışsın galiba ben mimari falan göremedim
Cevap
25Cevap
O' dan sonra Ö
K' den sonra L
U' dan sonra Ü
L'den sonra M
ÖLÜm yani :)) bulan mantıklı düşünmüş :)
Öyle :)
O'dan sonra Ö
K'den sonra L
U'dan sonra Ü
L'den sonra M
Kısa ve net :D
Ahaha komikti :) bu çok iyi :)
:D şıklarda yok :DE
Olsun sevdim bu cevabı :)
Biri daha paylasmis haaha ;) @Aşkadüşüş sagol melegim ama bn yazmadm buldm bir yerden;)
48'li boya seti olan sümüklü sıra arkadaşım. Okul deyince aklıma hep o gelir.
Ahaha niye o ya :)
kantinde yaşanan izdiham
Aynen ne güzel olur :)
bir sucuklu tost alıcam diye anam ağlıyodu
Kaç kişi yaptınız anketi,, okul okumaktan ders ;)
Yapıyoruz işte :) derslerden en sevdiğin ne :)
Senin gibi güzel hanım kızlar geliyor
Teşekkürler :)
Tenefüs olsada kurtulsak :D
O kadar bıktın yani :)
Acı, Keder, Izdırap, İşkence...
Ne yaptın sen böyle :) okul dedim hapishane değil :)
öğrenciler geliyor aklıma
Sende bir öğrenciydin :)
Sabahtan kalkmalar, ve eziyet ile işkence
Uyanmak zor gerçekten :)
uykuya hasret geçen bir ömür :)
Doğru :)
Kesinlikle uyku diyorum ^^)
Haftanın 5 lanet günü.
Pazartesi korkunç :)
Hangi işsizin aklına geldi bu okul
Bilmem ki :)
en arka sırada uyumak 😀
Ohh gel keyfim gel
Ssınavlar dostlarım öğretmenlerim :)
Baskı.
Ne baskısı :(
Kesinlikle öyle ben üniversite öğrencisiyim ama zorunlu ders görüyorum düşünebiliyor musunuz? Baskıcı zihniyet halen devam ediyor :(
uyku geliyor aklıma 5 dakıka daha uyusam
Sınav
Ares 100 leri alıyordur eminim :)
Can sıkıntısı
Çok mu sıkılırdın ki :)
Kıyamam ki😔 Zevk almaya çalışsaydın keşke :)
ingilizce
Yabancı okulda mı okudun :)
Eziyet gelio
Ama her zorluğunda bir güzelliği var :)
Bıktık ya laaa
kavga bela dövüş...
Tenefüs
Benim de :)
İnternet Cafe
O nereden çıktı :)
Ders çalışsaydınız ya :)
Dersler.
işkence zulüm
Yapma ya :)
campüssss :))))
Yaşasın eğlence vakti :)
Büt.
Bütünlemeye mi kalıyordun :)
Uyku
Uykusuzluk :)
Dert.
Yapma ya :)
Uykusuzluk
Uykulu mu olurdun ki :)
Eziyet.
O kadar da kötü değil :)
lise
Lise arkadaşların var mıydı :)
3 kişi vardı sadece, lise hayatı boyunca
uyku
Çok mu uyurdun :)
Silgi kokusu
Kokulu silgilerde vardı doğru :)
Evet;-)
Kel müdürler
Ahaha doğru :)
Sıra lar
özledim.
Ölüm
Nefret :D
Uykuu:D^-^
Tenefüs.:)
Sınavlar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar