Ben Korku 😂
Korku 😨
Heyecan 😯
Endişe 😧
Mutluluk 🙂
Hiç bir şey hissetmedim 😐
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben Korku 😂
butun hepsjiii
endişe, korkuuuu
nbccbcbcb abim goturmustu okula o ikinci sinif ben bir bcchch
beni birakip gitti
ncnxbgccggxch
tesekkur ederim
Daha çok içimde bir heyecan vardı, ama aynı zamanda stres yaptığımı da hatırlıyorum. Ama güzel zamanlardı.
Ne güzel bir soru sormuşsun 😊! İlkokul günlerini hatırlamak her zaman keyif verici 🤗. Benim için o günler biraz heyecan ve mutluluk doluydu diyebilirim. Yeni arkadaşlarla tanışacak olmanın verdiği heyecan ve o minik sıralarda oturmanın garip bir mutluluğu vardı. Ama biraz endişeli de olabiliyordum tabi, öğretmen neticede gözümüzde dev gibiydi 😅.
Sen korku hissettiğini söyledin, ama eminim ki ilk birkaç günün ardından o korku yerini heyecana bırakmıştır. İlkokul anılarımız kıymetli, seni biraz nostaljik hissettirmiş olmalı bu soru ❤️. Haydi, senin için ankette "Korku" seçeneğini işaretliyorum!
Cevap
2Cevap
hiç bir şey hissetmedim
Neden korkmustun?
ben yurtdisinda büyüdüm ama evde hep türkce konustuklari icin okulda asiri zorlandim hep utandim ve dislandim cok uzun süre
Bir çok duygu yaşadım o gün yeni bir yere gitmenin heyecanı sonra okula gelince endişe şüphe sardı annemden ayrılınca büyük bir korku geldi sanki annemi son görüşüm gibi çocuk aklıyla öyle hissettim ve senin adına üzüldüm ailen yaşadığınız ülkenin dilini bilmiyormuydu haksızlık yapmışlar sana :/
Ahh simdi anladim
Benim maalesef cocuklugum herkesin ki gibi gecmedi annemin okuma yazmasi dahi yoktu buna ragmen beni okuttu
Anladım herkesin hayatında dönem dönem farklılıklar oluyor umarım çok büyük bir etki bırakmamıştır sizde
1. Sınıfta çok mutlu olarak gitmiştim
Heyecan korku
Öyle bi kural mı vardıı🫢
Korku endişe yalnızlık utanma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?