Köyde olduğumuz için yer yok ve aynı odada kalmak zorundayız. Ama malum yaz mevsimi ve havalar sıcak ve atlet şort falan takılıyoruz. Yanlış anlaşılır mı? Ayıp olur mu?
Olur
Olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Köyde olduğumuz için yer yok ve aynı odada kalmak zorundayız. Ama malum yaz mevsimi ve havalar sıcak ve atlet şort falan takılıyoruz. Yanlış anlaşılır mı? Ayıp olur mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Olmaz ama kardeşinin yanında rahatsız etme atletle felan idare et biraz kız kardeşin senin yanında atletle felan olsa rahatsız olmazmisin saygı duy ona biraz
Kardeşe yakışır, edepli bir şekilde olan düşüncelerde hiçbir şey olmaz.
Yav tövbe tövbe ne olacak kardeşsiniz sonuçta harbiden böyle sorular nasıl soruluyor ya