Kız kardeşimle aynı odada kalıyorum günah mı?

Arkadaşlar merhaba. Ben ablamla çocukluğumdan beri aynı odada kalıyorum. (aynı yatakta değil) 3+1 evimiz. Erkek kardeşim bi odada biz diğer odada yatıyoruz yataklarımız ayrı zaten. Dün araştırma yaparken gördüm. Kız kıza da olsa aynı yatakta yatmak günah, anne kızın 10 yaşından sonra (bazıları 7 diyor) günah, anne oğlun birbiri ile yatması günah gibi şeyler gördüm. Ancak bunlar aynı oda için de geçerli mi bilmiyorum.
Kız kardeşimle aynı odada kalıyorum günah mı?
Cevapla