Kendimi tipimden dolayu çok kötü hissediyorum yorumlarınız nedir?

Kendim çirkinim gerçekten ve mutsuzum. Belki erken ölürüm diye umut ediyorum. Bu tipimle ne bir erkekle flört etmeye cesaretim var ne de anne olmaya
Kendimi tipimden dolayu çok kötü hissediyorum yorumlarınız nedir?
Cevapla