Standartlara çok ters olduğum için üzülüyorum benim gibi olan var mı?

Mesela boyum kısa gözler küçük burnum etli dudaklar dolgun degil yani uymuyorum arkadaslar standartlara duruyorum duruyorum morelim bozuluyor

Standartlara çok ters olduğum için üzülüyorum benim gibi olan var mı?
Cevapla