İnsanların kalıplarına uymadığım için anormal görünmek?

Burada uzunca anlatabilirdim lâkin anlattıklarımı bir kısmınız anormal bir kısmınız ise daha farklı düşünceler ve duygularla yorumlarınızı yapacaksınız. Yaşıtlarıma göre daha otokontrollü mantığa göre giden bir insanım. Duygularıma göre davranmam, duygularımı sessizce yaşar bitiririm. Bu sebeple bu yaşıma kadar akli olarak hareket ettiğimden bir insan bile hayatımda olmadı. Kız kardeşim dahil her insan duygularını kontrolsüzce yaşayıp hatalar yaparak yaşarken ben bir hataya bile tahammül edemez seviyedeyim. Neden böyle oluyor sizce? Bu otokontrolümün ben istemesem bile belirmesi nedir?
İnsanların kalıplarına uymadığım için anormal görünmek?
Cevapla