Çok ezik ve zavallı bir insanım? beni gören halime acır? Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sabah 7 de uyuyorum öğlen 3 de uyanıyorum 7/24 evde telefonla vakit geçiriyorum, demir eksikliği yaşıyorum kaç defa doktora gittim pek bir fayda göremedim. Wattpad okuyup hayal kuruyorum, kendimi beğenmiyorum birinin beni sevebileceğine inanmıyorum. Bu yasima kadar erkekler hep beni saf gorup kullandi arkadasladim da kullandi. Sevgilim ve arkadasim yok, olsa yoldan cikacağim. Hayatimin bundan sonra düzene girip mutlu olabileceğimden şüpheliyim. Annem ve babamın arası hep bozuk ikiside senden bir halt olmaz gözü ile bakıyorlar

Çok ezik ve zavallı bir insanım? beni gören halime acır? Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla