2 gün önce tacize uğradım ne yapacağımı bilmiyorum yardım eder misiniz?

Çok sevdiğim bir abim tarafından 2 gün önce tacize uğradım. Arkadaşım ve ailesiyle görüşen birisi evlerinin altında ki marketin sahibi bende o tarafa gide gide samimi olmuştum. Evli ve 2 çocuğu var çocuklarını tanıyorum hatta markette tanışmıştık. Tamamen abi gözüyle baktığım birisi ona rağmen kendimi sorguladım yaşadığım iğrenç şeyden sonra. Aramızda da 12-13 yaş var. Hep kardeşim diye hitap ediyordu ve hiç yanlış bir hareketini görmemiştim. Bi gece bir şeyler almak için marketine gitmiştim oda tam o sırada kapatıyormuş dedi eve ben bırakırım seni. Bende evim yakın kendim giderim felan dedim ama çok ısrar etti kapattı marketi bindik arabaya. Biraz dolandı etrafta sonra tepeye döndü dönünce de elimi tutmaya başladı ne kadar yumuşak ellerin varmış diyip bi kaç kez elimi öptü. Ama hala olayı anlayamadım o anın şokuyla sonra bi yere çekti arabayı tepede bir yer kimsenin olmadığı. Ama hiçbir şey diyemedim emniyet kemerim takılıydı rahatsız olmuyor musun çıkarsana felan dedi yok dedim ama kendisi çıkardı kemeri. Sonra tekrar elimi tuttu ben bilerek sohbet etmeye çalışıyorum yaklaşmasın diye ama o yaklaştı nefesini kulağımda hissettim boynumdan öptü ama çekip gidemedim korkuma hala bir şey yokmuş gibi davrandım elim ayağım buz kesti ama farkederse daha kötüsünü yapar diye sustum. Sonra en son ben bu kadar kalabalığın için çok yalnızım aslında gibi bir şey dedi bende hatta şey dedim iki tane çocuğun bir tane de eşin var abi ne güzel seni seven insanlar var felan dedim o sırada sarıldı bana dudağı dudağıma değdi orada artık tamamen çektim kendimi yinede inemedim arabadan beni eve bırakabilir misin abi geç oldu felan dedim noldu dedi yine bir şey yokmuş gibi konuştum bu tepkisizliğimden ümitlenip daha da yaklaşmış olabilir bilmiyorum ama o anın şokuyla ne yapacağımı bilemedim dondum kaldım tek isteğim beni eve bırakmasıydı. Bidaha eve götürürken beni işte bunu tekrarlayalım haftada bir görüşelim seninle ama kimsenin haberi olmasın. O ortak tanıdığımız arkadaşım için uyardı beni sürekli ona da söyleme böyle dolaştığımızı kıskanır felan diyor bilerek. Telefonu elime bile alamadım bildirim geldiğinde alıyor direk bakıyor kim yazmış etmiş diye. Arkadaşıma söyleyeceğimden korktu ve uyardı sürekli. Sonra eve bıraktı ben hiçbir şey yokmuş gibi indim arabadan görüşürüz abi diyip. Ama şu an çok kötüyüm 2 gündür ağlıyorum sadece ne yapacağımı bilmiyorum

Güncellemeler
1 yıl
Mahalle marketi olduğu için akrabalarımla da samimiyeti çok fazla. Çok ortak tanıdığımız olduğu için birine anlatıp şikayette bulunamıyorum. Utanıyorum.
2 gün önce tacize uğradım ne yapacağımı bilmiyorum yardım eder misiniz?
Cevapla