Eşimle elbise için tartıştık kim haklı sizce?

Arkadaşlar eşim balık etli yani hafif kilolu , bej renginde pantolon almış buraya kadar normal , ama aldığı pantolon bedenine dar , ve hatlarını ortaya çıkarıyor, eşime ya bir beden büyük le değiştir veya hatlarını güzel bir bluz veya uzun gömlekle gizle , bu olmaz dedi olur olmaz derken bende sinirlenip elimi cam masaya vurdum , tabi kırılınca elimi kesti sargı sardım, sonra tabi eşimin babası annesi geldi , damat sen niye olay çıkarıyorsun diye , dedim ben olay çıkarmıyorum kızınız anlayışsız giydiği pantolona bakın dedim. acik olsa bu kadar dikkat çekmez xedim , kızlarında alıp gittiler.
Eşimle elbise için tartıştık kim haklı sizce?
Cevapla