Arkadaşım evden kaçtı bende ailesine söyledim, suçlu muyum?

Üniversiteden bir kac aydır arkadas olduğum bir kiz grubum vardi. İçlerinden biri evden kaçtı, aileme söylemeyin dönmiycem vs dedi. Numarasıni degistirmek icin benden para istedi, verdim. Ama sonra ailesi beni aradi. Bir bildiğin varsa söyle diye yalvardilar. Bende ailesine kizin kadin koruma evine gittigini söyledim, acidim ailesine. Tum arkadas grubumu engelledim çünkü bana neden söyledin vs bisiler söylediler ama birisi kizin ailesinin telefonlarini bile acmadi, birisi numarami vermeyin - beni ele vermeyin vs diyordu. Herkes kendi g*tunu dusunuyor ama benim üstüme yıkıldı ailesi yani. Bende soyledim artik.

Güncellemeler
1 yıl
Sizce polisi aramali miyim?
Arkadaşım evden kaçtı bende ailesine söyledim, suçlu muyum?
Cevapla